loading...
در پی فردا
سارا بازدید : 163 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: پروژه راه سازی با جزئیات

تهیه: سهیل پوریعقوبی
صفحات: 32
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

پروژه راه سازی با جزئیات ، پروژه راه سازی شامل پلان هندسی مسیر و طرح هندسی آن ، کیلومتراژ مسیر ، طراحی قوس های افقی و قائم ، حجم عملیات خاکی ، منحنی بروکنر

مشخصات :

راه…………………………………………………………………………….. اصلی معمولی (منطقه ای )

حریم راه……………………………………………………………………… ۵۴ متر

منطقه……………………………………………………………………….. تپه ماهور

سرعت طرح………………………………………………………………… ۶۰ کیلومتر بر ساعت

شیب طولی مجاز…………………………………………………………. ۶%

حداقل شیب طولی ……………………………………………………… ۰٫۳۵%

شیب عرضی مجاز از محور راه …………………………………………. ۸%

عرض آسفالت …………………………………………………………….. ۷٫۳ M

عرض شانه ها …………………………………………………………… ۲ M

عرض کلی راه …………………………………………………………..۹٫۳ M

سارا بازدید : 104 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

عنوان: پروژه کامل سازه های فولادی
صفحات: 248
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

این پروژه یکی از کاملترین پروژه های سازه های فولادی بوده که از طریق سایت پروژه دات کام برای استفاده دانشجویان در ۲۴۸ صفحه منتشر میگردد. مشخصات این پروژه عبارتند از :

نوع سازه : ساختمان فولادی

تعداد طبقات : ۴ طبقه

کاربری : مسکونی

ارتفاع طبقات : ۲٫۸۰ متر

دیوارها : آجری

پوشش سقف : تیرچه بلوک

 فهرست:

پلان معماری و مشخصات پروژه

بارهای وارد بر ساختمان

بار مرده

بار زنده و بار برف

بار زلزله

بار باد

تحلیل تقریبی بارهای جانبی

محاسبه بارهای خطی روی تیرها

تحلیل تقریبی بارهای ثقلی

طراحی تیر

طراحی بادبند

طراحی ستون

طراحی کف ستون

طراحی اتصالات

طراحی شالوده

طراحی سقف و تیرچه بلوک

سارا بازدید : 205 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

صفحات: 32
فرمت: Word
کیفیت: عالي

بسیاری از صاحب نظران، علوم اداری و مدیریت بر این باورند که نخستین و نهایی‌ترین هدف افراد از پذیرش شغل برخورداری مادی او به زبان رایج دریافت حقوق و دستمزد است. شمار فراوانی از اعتصاب های کارگری و حتی کارمندی، کم کاری ها، عدم انگیزش و نارضایتی های شغلی، موارد ترک خدمت و … که در همه جای جهان روی می دهد، زائیدة بی توجهی به انگیزه های مادی و نابرابریهای پرداخت یا کمبود مقررات و روش های منظم، منطقی و منصفانة حقوق و دستمزد است. اگر از مردم بپرسید چرا کار می کنند اکثر آنها خواهند گفت: «به خاطر پول». این نیاز اساسی به پول حائز اهمیت است. ادارة امور حقوق و دستمزد پیچیده و ظریف است و از فنون کاهش پیچیدگی ها و ظرایف سخن می گوید. در گذشته یکی از بزرگترین مشکلات آن بوده که مدافعان هر روش ادعا می کردند که روش آنان مسائل کلیه سازمانها را حل خواهد کرد. از این رو است که پاداش افزایش تولید کار روزانه اندازه گیری شده است. امروزه نظام های مختلف پرداخت که هر یک سعی بر مرتبط ساختن دریافت ها (درآمدها) با کار انجام شده دارد بکار گرفته می شود. اما قبل از آنکه هر گونه نظامی مورد عمل قرار گیرد لازم است کار انجام شده به نحوی مورد ارزیابی واقع شود. این امر را می توان از طریق مقایسه طبیعت کار (مثل: آیا کار واقعاً طاقت فرسا است. و آیا متضمن مسئولیت فراوان است؟) با کار انجام شده در دیگر مشاغل سازمان به منظور ایجاد سلسلة مراتبی از مشاغل که متعاقباً سطوح مختلف پرداخت بدان مرتبط می شود انجام داد یا از طریق سنجش نرخ و میزان کار کارکنان و پرداخت حقوق و دستمزد به آنان بر اساس نرخهای مختلف آنان. روش اول نیاز به ارزشیابی شغل دارد و روش دوم مستلزم سنجش کار است. در بسیاری از سازمانها به منظور استقرار سلسلة مراتبی از سطوح پرداخت پایه به همراه پرداخت های تشویقی مرتبط با عملکرد هر دو روش بکار گرفته می شود. وقتی در نظام های حقوق یا دستمزد تغییراتی اعمال می شود، و بخصوص زمانی که نظام های نوین بکار گرفته می شوند، باید توجه خاصی به بافت و زمینه ای کرد که در درونش آن تغییرات پدید می آیند. نتایج اعمال این نوع تغییرات در چندین سازمان و ثابت گردیده است چنانچه از طریق درست و در شرایط مناسب بکار روند مؤثر می افتند.

سارا بازدید : 126 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: پروژه امکان سنجی طرح تولید رنگ های صنعتی رزین

صفحات: 60
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

 از اواخر دهه ۵۰ تعداد واحدهای تولیدکننده رنگ افزایش یافت و امروز صنعت رنگ کشور با بیـش از ۳۵۰ واحد صنعتی مجاز با مجموع ظرفیت ۹۰۰ هزارتن در سال تولید انواع رنگهای ساختمانی و صنعتی و همچنین صدها واحد غیر مجاز مشغول به فعالیت می باشد. صنعت تولید رزینهای مورد مصرف در رنگسازی نیز در کشور سابقه ای طولانی دارد. رزین پایه اصلی رنگ است و سایر اجزای رنگ به وسیله آن به یکدیگر و به سطح مورد نظر می چسبند. ضمنا رزین، با تشکیل فیلم، بعد از خشک شدن رنگ، باعث محافظت سطوح در برابر عوامل خارجی می شود. کیفیت یک رنگ به نوع رزین آن بستگی دارد. به همین دلیل است که پوشش ها و رنگ های مختلف را بر حسب نوع رزین آن طبقه بندی می کنند. واکنش تبدیل رنگ تر به یک فیلم جامد را که منحصرا به رزین مربوط می شود، خشک شدن می گویند.

فهرست:

تاریخچه صنعت رنگ و رزین ایران

جدول قیمت های ماهیانه این طرح

تعرفه گاز،برق،زمین در سال ۱۳۹۱

هزینه سرمایه

ظرفیت پیشنهادی ۳۰۰۰ تن در سال

شرایط واردات رنگ های صنعتی

شمای جریان تولید (pfd)

برآورد هزینه ها

جمع بندی و جداول کلی هزینه های کارخانه

محاسبه هزینه های ثابت و متغیر

تعیین نقطه سر به سر

بازده

سرمایه ثابت و متغییر

نرخ بازدهی سرمایه

 

سارا بازدید : 165 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 عنوان: دانلود پروژه مدیریت سیستمهای اطلاعاتی MIS انواع بیمه ها

صفحات: 7
فرمت: word , MDL
کیفیت: عالی

بیمه گذار فرم پیشنهادی بیمه شخص ثالث را پر کرده و تحویل کارشناس صدور بیمه می دهد.کارشناس صدور بیمه فرم پیشنهادی پر شده را بررسی می کند و درصورتیکه  خودرو، خودروی تعلیماتی باشد، آن را در نوبت کارشناسی قرار میدهد.کارشناس بازدید از خودروی تعلیماتی بازدید به عمل آورده و فرم کارشناسی را پر کرده و به واحد صدور بیمه می فرستد.اگر خودرو تعلیماتی نباشد، نیازی به بازدید کارشناس نیست.حق بیمه توسط سیستم که به صورت پیش فرض برای این کار برنامه ریزی شده است و نیز بر اساس میزان تعهد درخواستی بیمه گذار، محاسبه می شود.مبلغ قابل پرداخت حق بیمه پس از محاسبات سیستم به کارشناس صدور که کاربر سیستم است، اعلام می گردد.کارشناس صدور مبلغ قابل پرداخت به همراه شماره حساب شرکت بیمه را در اختیار بیمه گذار قرار می دهد.بیمه گذار به بانک مراجعه کرده و مبلغ حق بیمه را به حساب واریز کرده و فیش تایید شده ی واریزی را تحویل گرفته و دراختیار کارشناس واحد صدور قرار می دهد.کارشناس واحد صدور مدارک بیمه گذار شامل کارت شناسایی وکارت خودرو راتحویل می گیرد.بیمه گذار اطلاعات فرم پر شده توسط بیمه گذار ونیز اطلاعات مربوط به فیش واریزی تایید شده را وارد سیستم می کند.سیستم بیمه نامه را چاپ و در اختیار کارشناس صدور بیمه قرار می دهد.کارشناس صدور بیمه، بیمه نامه را صادر و به همراه مدارک بیمه گذار به او تحویل می دهد.کارشناس صدور بیمه اطلاعات کاربر شامل بیمه نامه، فرم پیشنهادی پر شده، فرم کارشناسی تایید شده و فیش واریزی تایید شده را به واحد بایگانی می فرستد.در واحد بایگانی، پرونده ای برای بیمه گذار تشکیل می شود.

فهرست :

 سناریو بیمه اتومبیل

سناریو بیمه شخص ثالث

سناریو بیمه بدنه خودرو

سناریو بیمه آتش سوزی واحدهای مسکونی

سناریو بیمه عمر انفرادی

سناریو بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت کارفرما درقبال کارکنان

سناریو مسئولیت حرفه ای

سناریو بیمه مهندسی

بیمه تمام خطر پیمانکاران

بیمه تمام خطر نصب

بیمه ماشین آلات وتجهیزات پیمانکاران

بیمه ریسکهای تکمیل شده ساختمانی

بیمه شکست ماشین آلات

بیمه تجهیزات الکترونیک

بیمه عیوب اساسی وپنهان ساختمان یا تضمین کیفیت ساختمان

بیمه عدم النفع ناشی از شکست ماشین آلات

سارا بازدید : 180 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)
عنوان: پایان نامه ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین
صفحات: 87
فرمت: PDF
کیفیت: عالي

مدیریت دانش، یکی از مهمترین منابع رقابتی برای هر سازمان محسوب میشود، به نحویکه بسیاری معتقدند که شرکت هایی که بتوانند هرچه سریعتر دانش را کسب و به مرحله کاربردی برسانند در یک بازار رقابتی، موفق تر خواهند بود. از طرفی دیگر، رقابت بین شرکتی اهمیت خود را از دست داده است و رقابت بین زنجیره های تامین جهت ارائه حداکثر ارزش به مشتری، مورد تاکید قرار گرفته است. مدیریت زنجیره عرضه  موقعیت استراژی عملیاتی در هر دو زمینه ی صنایع تولید و خدمات فرض شده است و بیش از۱۰ سال گذشته شرکتها به طور جدی استراتژی های مدیریت زنجیره عرضه را در سازمان خود پیاده سازی کرده اند . مدیریت دانش توانمندی اصلی مدیریت زنجیره عرضه ویک عنصر حیاتی از اطلاعات  فشرده  و محیط های سازمانی چند فرهنگی است . درک اهمیت مدیریت دانش در زنجیره عرضه، تلاشی است که در این تحقیق انجام شده تا یک چارچوب مفهومی برای مدیریت دانش در مدیریت عرضه ارائه کند و با استفاده از یک مطالعه موردی که توسط شرکتهای فرانسوی انجام شده ، ارزیابی گردد . درنهایت، خلاصه ای ازیافته ها و نتیجه گیری برای مدیریت دانش در زنجیره عرضه ارائه شده است. در سال های اخیر مدیریت زنجیره تامین با رویکرد جدید خود در مسائل مدیریتی توانسته است تحولی شگرف در کاهش هزینه های اجرا و انجام صحیح مسائل مدیریتی در سازمان ها را ایفا کند. اما اجرای مدیریت زنجیره تامین زمانی می تواند در سازمان ها مفید واقع شود و می تواند که به اهداف خود برسد که بتواند در تعامل با اهداف و اجزای سازمان به خوبی خود را نشان دهد یکی از این مسائل مهم در سازمان ها توجه به مدیریت دانش می باشد که اگر در سازمان ها بدرستی شناخته شود و مورد استفاده قرار گیرد می تواند مدیریت زنجیره تامین را به صورت ابزاری قدرتمند در سازمان به عرصه ظهور در آورد در دنیای رقابتی امروز که سازمان ها در حال رقابت و گسترش محصولات و خدمات خود هستند عامل دانش وسیله شناخته شده ای است .امروزه برای مدیران سازمان های مختلف عملکرد مدیریت دانش و نقش آن در سازمان امری شناخته است و هریک از سازمان ها در تلاش برای دستیابی به این دانش جدید هستند استفاده از مدیریت زنجیره تامین در راستای مدیریت دانش می تواند در بهبود اهداف سازمان کمک بسیارمناسبی باشد لذا در این تحقیق سعی بر آن شده است که به شناخت مدیریت زنجیره تامین در سازمان ها پرداخته شود و در ادامه به شناخت و بررسی عامل دانش در سازمان ها و نقش و اهمیت آن در سازمان ها در راستای بکار گیری مدیریت زنجیره تامین و اطلاعات پرداخته شود . رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده، رویکرد مدیریت زنجیـره تامین است. زنجیره تامین شبکه ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام، تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه ای و توزیع این محصولات نهایی به مشتریان را انجام می دهد. زنجیره های تامین در سازمانهای تولیدی و خدماتی وجود دارند، هرچند که پیچیدگی زنجیره ممکن است از صنعتی به صنعت دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر شدیداً تغییر کند. در این تحقیق سعی شده است که این رویکرد جدید در مدیریت عملیات به طور تقریباً کاملی معرفی شود. و بنابراین هدف تحقیق این است که این موضوع را که بسیار گسترده و وسیع است تا حدی معرفی و خواننده را با آن آشنا کند.

مواردی که در این نوشته بررسی شده عبارتند از: تعاریفی از مدیریت زنجیره تامین، زنجیره ارزش، زنجیره تقاضا و زنجیره عرضه (تامین)، نیاز به مدیریت زنجیره تامین، منافع مدیریت موثر زنجیره تامین، عناصر مدیریت زنجیره تامین، مباحث استراتژیکی، تاکتیکی و عملیاتی در مدیریت زنجیره تامین و چند موضوع دیگر. در پایان نیز باارائه یک چارچوب مفهومی برای مدیریت زنجیره تامین و مطرح کردن رقابت جدید در محیط مدیریت عملیات سعی شده است از مباحث عنوان شده قبلی نتیجه گیری قابل قبولی صورت گیرد. مدیریت زنجیره تامین رویکرد جدیدی است که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده است. زنجیره تامین شبکه از مراکز توزیع است که یکی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است. مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می کند که مشتریان بتوانند محصولات را با کیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند. مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شرکت مزیت رقابتی فراهم سازد. مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شرکت را برای همکاری و رقابت افزایش می دهد. دانش مهمترین مزیت رقابتی سازمانها در عصر حاضر محسوب می شود.

سارا بازدید : 103 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 عنوان: پروژه طراحی وب سایت رستوران با PHP

تهیه: امید مهدوی
فرمت: PHP
کیفیت: عالی

پروژه طراحی وب سایت رستوران با PHP ، این پروژه یک سورس آموزشی PHP بوده که در آن بیشتر از جنبه طراحی سایت به جنبه آموزش برنامه نویسی PHP  توجه شده است. جهت استفاده و اجرای پروژه ابتدا باید یکی از برنامه های اجرای فایل های PHPاز جمله نرم فزار Wamp را نصب نموده و دیتابیسی با نام restoran در آن ایجاد نمایید. جهت ایمپورت و ساختن جدول های مربوطه در این دیتابیس به پوشه bank sql مراجعه نمایید. همچنین برای ورود به پنل مدیریت سایت از یوزر administrator  و پسورد ۱۲۳ استفاده نمایید.

فهرست :

امکان سفارش غذا با تعداد مشخص

گالری تصاویر و منوی غذا

بخش تماس با مدیریت سایت

امکان ثبت نظرات کاربران

پنل مدیرت سایت

وشه bank sql مراجعه نمایید. همچنین برای ورود به پنل مدیریت سایت از یوزر administrator  و پسورد ۱۲۳ استفاده نمایید.

سارا بازدید : 172 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: دانلود پروژه شبیه سازی فروشگاه با سی شارپ
کیفیت: خوب

در این پروژه آموزشی که با زبان سی شارپ پیاده سازی و توسط آقای محمود صادقیان برای پروژه دات کام ارسال گردیده است، سیستم خدمات دهی دو فروشنده ی فروشگاه در تایم های مختلف شبیه سازی شده. این پروژه شامل کدهای آموزشی و قابل استفاده برای پروژه درس شبیه سازی کامپیوتری میباشد.

سارا بازدید : 88 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 عنوان: دانلود مجموعه ۱۷ پروژه ی VHDL‎

صفحات: 11
فرمت: PDF, PPT, VHD
کیفیت: عالی

در این مجموعه ، برنامه هایی که در کلاس آزمایشگاه معماری کامپیوتر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته بود ، نوشته شده است که می تواند به عنوان مثال و تمرین خدمت دانشجویان ارائه شود. زبان برنامه نویسی این کد خط ها VHDL می باشد که در نرم افزار قدرتمند  Modelsim  اقدام به کدنویسی و شبیه سازی شده است. بعد از دریافت مجموعه ، جهت دسترسی به خود برنامه ها می توانید به پوشه Projects مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش مقدماتی راه اندازی نرم افزار  Modelsim می توانید از فایل PDF آموزشی جناب آقای سید دانیال صید، موجود در پوشه  Source استفاده نمایید .

سارا بازدید : 619 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: دانلود پروژه طراحی وب سایت نمونه با PHP
فرمت: PHP
کیفیت: خوب

این وب سایت بسیار ساده بوده و برای افرادی که تازکار  مفید میباشد.محتوای کلی این سایت ، دانلود مجلات از سایت های اشتراک گذاری شده میباشد و کاربران می توانند بدون عضو شدن اقدام به دانلود نمایند.همچنین اعضای سایت قادر به آپلود مجلات خواهند بود.جهت استفاده لازم است به فایل HELP.txt مراجعه نمایید.اما به طور مختصر محتوای موجود در فولدر DB را در easy php در قسنمت Database ایمپورت نموده و فولدر ها و صفحات موجود در پوشه Page را در پوشه www (موجود در محل نصب easy php) کپی نمایید.

سارا بازدید : 71 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: پروژه اسکنر IP در شبکه با سی شارپ
فرمت: CSharp
کیفیت: خوب

در این پروژه به راحتی میتوانید در رنج آی پی مشخص شده از جانب خود به جستجو در شبکه بپردازید و آی پی های موجود را پیدا کنید. ابن پروژه با زبان برنامه نویسی سی شارپ و توسط آقای عنایت حمدی نوشته شده است.

سارا بازدید : 103 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: پروژه طراحی بازی مین یاب MineSweeping با سی شارپ
فرمت: CSharp
کیفیت: خوب

در این بازی زیبا باید سعی کنید با یک الگوی خاص مسیر مین گذاری شده را پیدا و بر روی خانه های مین گذاری شده علامت بگذارید. با گذشت مراحل بازی دشوار تر می شود. در پروژه آماده شده میتوانید بازی را در سه سطح ساده-متوسط و سخت تنظیم کنید. همچنین این بازی قابلیت سفارشی یا Custom دارد که میتوانید تعداد خانه های سطر و ستون و همچنین تعداد بمبها را تنظیم کنید. در این سورس از کامپوننت Mine Sweeping.dll استفاده شده است.

سارا بازدید : 88 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: تجزیه و تحلیل سیستم آژانس مسکن‎
فرمت: PDF, VSD, MDL
کیفیت: عالی

نام پروژه انتخابی ما  (آژانس مسکن) است. سیستم کلی آژانس مسکن به این گونه است (البته در حال حاضر)که افرادی مایل هستند قطعه زمینی ‌, خانه ای ,مغازه ای , یا به صورت کلی ملکی را به فروش برسانند یا خریداری کنند این موضوع را به اطلاع دفتردار آژانس مسکن می رسانند  (البته با مشخصات کامل ملک به همراه آدرس) مدیر آژانس مسکن  کارشناسی را به آدرس مورد نظر می‌فرستد تا ملک را کارشناسی و مشخصات آن را از قبیل (متراژ ، موقعیت جغرافیایی و …)و پس از رویت سند ملک کلیه مشخصات را تحویل دفتردار می‌دهد تا در دفتر ثبت کند و کارشناسی دیگر طبق این مشخصات(با توجه به نرخ روز و مشخصات ثبت شده و شرایط ملک –جغرافیایی–اجتماعی و …) قیمتی روی ملک می‌گذارد . همچنین دفتردار اطلاعاتی مثل آدرس منزل و شماره همراه فروشنده را هم ثبت می‌کند . از سوی دیگر افرادی که به دنبال ملکی هستند (برای خرید یا اجاره) به آژانس رجوع می‌کنند و مشخصات ملکی را که به دنبال آن هستند به دفتر دار اعلام می‌کنند و دفتردار در دفتر خود جستجو می‌کند . اگر در دفتر خود ملکی با چنین مشخصاتی پیدا نکرد(یا نزدیک به چنین مشخصاتی) در دفتر دیگر مشخصات ملکی را که خریدار یا اجاره کننده در نظر دارد ثبت می‌کند به همراه مشخصات خود خریدار یا اجاره کننده (از قبیل آدرس منزل ،شماره تلفن و…)   تا در آینده اگر فروشنده ای چنین ملکی با چنین مشخصاتی برای فروش گذاشت به خریدار اطلاع داده شود.

و اگر دفتردار ملکی را با مشخصاتی که خریدار در نظر دارد در دفتر اول پیدا کرد قیمتش را به اطلاع خریدار می‌رساند  و اگر مورد قبول او بود یک قرار با دو طرف (خریدار و فروشنده ) می‌گذارد و ملک را به خریدارنشان می‌دهد و اگر مورد قبول طرفین بود (منظور شرایط) توسط –مدیر–درآژانشمسکنقراردادینوشتهمی‌شود و پس از اتمام معامله (امضای قرارداد توسط طرفین) درصدی به نسبت قیمتِ ملک به فروش رسیده –یابهنسبت اجاره ملک اجاره شده – (معمولا برای فروش یک درصد از قیمت کل ملک) به عنوان حق کمسیون توسط حسابدار یا خود مدیر دریافت می‌شود البته مدیر آژانس قبل از گرفتن حق کمسیون مدارک لازم جهت ثبت محضری را از طرفین می‌گیرد  .(همین روند برای رهن و اجاره طی می‌شود )

سارا بازدید : 89 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: الگوریتم کلونی مورچگان – ACO

صفحات: 66
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

بسیاری ازمسائل دنیای واقعی پویا هستند. برای حل یک مسئله بهینه سازی پویا نیاز به الگوریتمی داریم که علی رغم پیدا کردن بهینه در محیط بتواند بهینه های در حال تغییر را دنبال کند.تاکنون  الگوریتم های تکاملی مختلفی برای بهینه سازی در محیط های پویا پیشنهاد شده است.دریک محیط پویا پس از روی دادن تغییر در محیط الگوریتم نیاز به تنوع کافی جهت جستجوی دوباره محیط دارد.درعین حال استفاده از اطلاعات جستجوهای پیشین رود جستجو راسریع تر میکند .مشکل اصلی الگوریتم های تکاملی معمول درحل مسائل بهینه سازی  پویا همگرایی زود رس وکاهش تنوع جمعیتی در طول زمان است.بنابراین درمواجه با مسائل بهینه سازی پویا نیاز به رویکردهایی است که تنوع را در طول زمان حفظ کنند. دراین پروژه  الگوریتم کلونی مورچه را بررسی کرده و در بسیاری مسائل کاربرد انرا بررسی میکند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1931
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 26,659
  • بازدید کلی : 532,159