loading...
در پی فردا
سارا بازدید : 289 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: آبگرمکن های خورشیدی
صفحات: 104
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

آب‌گرم‌کن خورشیدی ‏ دستگاهی است که با جذب انرژی خورشیدی آب مورد نیاز را گرم می‌کند. استفاده از انرژی خورشیدی جهت گرم نمودن آب به جهت رایگان بودن این منبع عظیم انرژی، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. این پروژه به بررسی نحوه ی کار اجزای مختلف آبگرمکن خورشیدی، چگونگی جذب انرژی خورشید و در نهایت فرآیند تولید آبگرم می پردازد. نحوه کارکرد آبگرمکن خورشیدی به این صورت است که سیستم های خورشیدی در روز های آفتابی از انرژی خورشید برای گرم کردن آبی که از داخل لوله ها عبور می کند استفاده می کنند. در سیستم گرمایشی مستقیم، آب در حین عبور از صفحات شیشه ای که در سقف خانه قرار دارند گرم می شوند. سپس آب گرم شده در یک مخزن ذخیره ی عایق شده که معمولاً در بالای صفحات قرار دارد ذخیره می شود.

فهرست :

چکیده

مقدمه

آبگرمکن های ترموسیفونی

آبگرمکن ها پمپی

آبگرمکن های خورشیدی خانگی

آبگرمکن های خانگی ترموسیفونی

آبگرمکن های خانگی پمپی

آبگرمکن های خورشیدی عمومی

مشخصات فنی کلکتور آبگرمکن خورشیدی

سیستم گرمایش خورشیدی تهیه آبگرم بهداشتی

قسمت های اصلی یک آبگرمکن خورشیدی

مخزن ذخیره آبگرم

طریقه محاسبه بهره حرارتی سیستم خورشیدی گرمایش و آبگرم مصرفی

بازتاب و شکست در سطح مشترک عایق های الکتریکی

عبور و قابلیت بازتاب کلی یک روپوش یک لایه

روپوشهای چند لایه

بازده نوری کلی یک سیستم روپوش دار جذب

روکشهای ضد بازتاب برای روپوشها

روکش های جذب کننده انتخابی

متمرکز کننده ها

آینده های سهوی و مدور

آینه های کروی

متمرکز کننده های آبشخوری

سمت گیری پانل ها

اندازه رشته پانل ها

رشته های سری و موازی

مبدل های حرارتی

ذخیره سازی

انواع کلکتورها

جمع آوری حرارت خورشیدی بوسیله کلکتورهای صفحه تخت

مواد شفاف

کلکتور های متمرکز کننده

اشکال متمرکز کننده

تحلیل حرارتی کلکتورها

سارا بازدید : 242 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

عنوان: پایان نامه حسابداری پیرامون تجارت الکترونیک
صفحات: 113
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی می شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی هرگونه معامله ای گفته می شود که در آن خرید و فروش کالا یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به صادرات و واردات کالا و خدمات منتهی می شود. تجارت الکترونیکی معمولا کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالا، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه جایی کالا و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می گیرد. البته مفهوم گستره تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می باشد..

 فهرست:

تاریخچه تجارت الکترونیک

 معرفی تجارت الکترونیک

 تعریف تجارت الکترونیک

 سایر تعاریف تجارت الکترونیک

 مزایا و معایب تجارت الکترونیک

 بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک

 محدودیت های تجارت الکترونیک

 مدل های تجارت الکترونیک

 تجارت فروشنده با فروشنده

 تجارت فروشنده با مصرف کننده

 تجارت مصرف کننده با مصرف کننده

 تجارت مصرف کننده با فروشنده

 تجارت نقطه به نقطه

 تجارت فروشنده با اداره

 تجارت مصرف کننده با اداره

رد...

سارا بازدید : 102 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: پایان نامه وابستگی کمی ساختار و فعالیت مشتقات بنزآمیدینی بر روی داروهای ضد مالاریا

دانشگاه: دانشگاه پیام نور واحد اردبیل
استاد: دکتر پارچه باف
تهیه: فرزاد امیدوار
صفحات: 9
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

پایان نامه وابستگی کمی ساختار و فعالیت مشتقات بنزآمیدینی بر روی داروهای ضد مالاریا ،  مالاریا مهلک ترین عفونت انگلی انسانی است که بیش از ۵۰۰ میلیون انسان را مبتلا کرده و سالانه باعث حدود ۲ میلیون مرگ و میر می شود. عفونت با پلاسمودیوم فالسیپاروم که ترجیحا کودکان زیر ۵ سال، زنان باردار و افراد غیر ایمن را تحت تاثیر قرار می دهد، عامل عمده این مرگ ومیرهاست. در حال حاضر پیشگیری و درمان دارویی مهمترین راه مبارزه با این بیماری است. این پایان نامه در مورد ترکیبات شیمیایی است که به عنوان داروهای ضدمالاریا از آنها استفاده می شود. با استفاده از روشهای به کار رفته در پایان نامه می توان عواملی که بر روی ترکیبات اثر دارند تا بهترین عملکرد را بر روی انگل مالاریا داشته باشد  را پیدا کرد

فهرست : مراحل انجام QSAR ، انتخاب سری مولکولی، توصیفگر های توپولوژیکی، اندیس های ارتباطی مولکول، توصیف گر های هندسی، توصیف گر های الکترونی، توصیف گر های توزیع شعاعی، توصیف گر های تصویری، توصیف گرهای هیبریدی، رگرسیون خطی ساده ،رگرسیون خطی چندگانه، الگوریتم ژنتیک، شرط پایان الگوریتم ژنتیک، انواع الگوریتم، پایان نامه مهندسی شیمی، پایان نامه پزشکی ،

سارا بازدید : 122 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: پایان نامه امکان مهار آلاینده های اتوبوس های پایانه های داخل شهری‎

فرمت: PDF
کیفیت: خوب

وقتی صحبت از آلودگی هوا می شود فکر همه به سراغ خودرو ها و تعداد زیاد آن ها می رود و راه کار هم که ارائه می دهند این است: استفاده از وسایل نقلیه عمومی! اگر منظور مسئولین محترم از وسایل نقلیه عمومی این اتوبوس ها باشد که آلودگی این ها از  ۱۰۰ خودرو بنزین سوز هم بیشتر است. علاوه بر این دود این اتوبوس ها همه همشهریان را کلافی کرده مخصوصا زمانی که از عرض خیابان رد می شوند و ناگهان اتوبوسی در کنارتان گاز بدهد… این پروژه محاسباتی در مورد تخمین مقدار آلاینده های تولید شده توسط اتوبوس های پایانه آزادی انجام داده است . سپس چند فناوری مورد استفاده برای کاهش انواع آلاینده ها را توضیح داده است و در انتها برای کاهش دادن غلظت آلاینده های مختلف راهکار خود را ارائه داده است.

سارا بازدید : 180 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)
عنوان: پایان نامه ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین
صفحات: 87
فرمت: PDF
کیفیت: عالي

مدیریت دانش، یکی از مهمترین منابع رقابتی برای هر سازمان محسوب میشود، به نحویکه بسیاری معتقدند که شرکت هایی که بتوانند هرچه سریعتر دانش را کسب و به مرحله کاربردی برسانند در یک بازار رقابتی، موفق تر خواهند بود. از طرفی دیگر، رقابت بین شرکتی اهمیت خود را از دست داده است و رقابت بین زنجیره های تامین جهت ارائه حداکثر ارزش به مشتری، مورد تاکید قرار گرفته است. مدیریت زنجیره عرضه  موقعیت استراژی عملیاتی در هر دو زمینه ی صنایع تولید و خدمات فرض شده است و بیش از۱۰ سال گذشته شرکتها به طور جدی استراتژی های مدیریت زنجیره عرضه را در سازمان خود پیاده سازی کرده اند . مدیریت دانش توانمندی اصلی مدیریت زنجیره عرضه ویک عنصر حیاتی از اطلاعات  فشرده  و محیط های سازمانی چند فرهنگی است . درک اهمیت مدیریت دانش در زنجیره عرضه، تلاشی است که در این تحقیق انجام شده تا یک چارچوب مفهومی برای مدیریت دانش در مدیریت عرضه ارائه کند و با استفاده از یک مطالعه موردی که توسط شرکتهای فرانسوی انجام شده ، ارزیابی گردد . درنهایت، خلاصه ای ازیافته ها و نتیجه گیری برای مدیریت دانش در زنجیره عرضه ارائه شده است. در سال های اخیر مدیریت زنجیره تامین با رویکرد جدید خود در مسائل مدیریتی توانسته است تحولی شگرف در کاهش هزینه های اجرا و انجام صحیح مسائل مدیریتی در سازمان ها را ایفا کند. اما اجرای مدیریت زنجیره تامین زمانی می تواند در سازمان ها مفید واقع شود و می تواند که به اهداف خود برسد که بتواند در تعامل با اهداف و اجزای سازمان به خوبی خود را نشان دهد یکی از این مسائل مهم در سازمان ها توجه به مدیریت دانش می باشد که اگر در سازمان ها بدرستی شناخته شود و مورد استفاده قرار گیرد می تواند مدیریت زنجیره تامین را به صورت ابزاری قدرتمند در سازمان به عرصه ظهور در آورد در دنیای رقابتی امروز که سازمان ها در حال رقابت و گسترش محصولات و خدمات خود هستند عامل دانش وسیله شناخته شده ای است .امروزه برای مدیران سازمان های مختلف عملکرد مدیریت دانش و نقش آن در سازمان امری شناخته است و هریک از سازمان ها در تلاش برای دستیابی به این دانش جدید هستند استفاده از مدیریت زنجیره تامین در راستای مدیریت دانش می تواند در بهبود اهداف سازمان کمک بسیارمناسبی باشد لذا در این تحقیق سعی بر آن شده است که به شناخت مدیریت زنجیره تامین در سازمان ها پرداخته شود و در ادامه به شناخت و بررسی عامل دانش در سازمان ها و نقش و اهمیت آن در سازمان ها در راستای بکار گیری مدیریت زنجیره تامین و اطلاعات پرداخته شود . رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده، رویکرد مدیریت زنجیـره تامین است. زنجیره تامین شبکه ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام، تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه ای و توزیع این محصولات نهایی به مشتریان را انجام می دهد. زنجیره های تامین در سازمانهای تولیدی و خدماتی وجود دارند، هرچند که پیچیدگی زنجیره ممکن است از صنعتی به صنعت دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر شدیداً تغییر کند. در این تحقیق سعی شده است که این رویکرد جدید در مدیریت عملیات به طور تقریباً کاملی معرفی شود. و بنابراین هدف تحقیق این است که این موضوع را که بسیار گسترده و وسیع است تا حدی معرفی و خواننده را با آن آشنا کند.

مواردی که در این نوشته بررسی شده عبارتند از: تعاریفی از مدیریت زنجیره تامین، زنجیره ارزش، زنجیره تقاضا و زنجیره عرضه (تامین)، نیاز به مدیریت زنجیره تامین، منافع مدیریت موثر زنجیره تامین، عناصر مدیریت زنجیره تامین، مباحث استراتژیکی، تاکتیکی و عملیاتی در مدیریت زنجیره تامین و چند موضوع دیگر. در پایان نیز باارائه یک چارچوب مفهومی برای مدیریت زنجیره تامین و مطرح کردن رقابت جدید در محیط مدیریت عملیات سعی شده است از مباحث عنوان شده قبلی نتیجه گیری قابل قبولی صورت گیرد. مدیریت زنجیره تامین رویکرد جدیدی است که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده است. زنجیره تامین شبکه از مراکز توزیع است که یکی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است. مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می کند که مشتریان بتوانند محصولات را با کیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند. مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شرکت مزیت رقابتی فراهم سازد. مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شرکت را برای همکاری و رقابت افزایش می دهد. دانش مهمترین مزیت رقابتی سازمانها در عصر حاضر محسوب می شود.

سارا بازدید : 143 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: پایان نامه وب سایت کتاب فروشی آنلاین
صفحات: 60
فرمت: PDF, PPT
کیفیت: خوب

در سال های اخیر و با رشد لحظه به لحظه ی ضریب نفوذ اینترنت و تلفن همراه، خصوصا در میان نوجوانان و جوانان، و به تبع آن دوری مردم از آیین کتابخوانی، صرف نظر از علاقه های شخصی، تصمیم بر آن گرفتم تا با طراحی وب سایت کتابفروشی آنلاین، گامی هر چند کوچک و ناچیز در مسیر اعتلای فرهنگ کمرنگ شده ی کتابخوانی در کشور فرهنگ دوست و عزیزمان، ایران اسلامی، بردارم. از آنجا که اینجانب از دوران کودکی علاقه ی فراوانی به کتاب داشته ام و آرزوی نوجوانی ام داشتن یک کتابفروشی بود، بسیار خرسندم تا با طراحی این سایت که حاصل بخشی از تحصیلات دوره ی کارشناسی ام در دانشگاه عزیز سجاد است و البته کمک های بی شائبه ی خانواده و دوستان عزیزم که مرا در این راه یاری نمودند ، گامی دیگر به تحقق آرزویم نزدیک تر شده باشم.

همیشه از دوران کودکی، علاقه ی شدیدی به کتاب و کتابفروشی داشتم، تا آنجا که یکی از آرزوهایم در آن زمان، مراجعه به کتابفروشی ها و گذراندن چندین و چند ساعت در میان کتاب های مورد علاقه ام بود . گذر عمر، سبب شد تا آن آرزو جای خود را با رویای شیرین دیگری عوض کند و آن، داشتن یک کتابفروشی بود. حال با گذشت چندین سال از آن روزها، پروژه ای که برای پایان نامه ی مقطع کارشناسی ام برگزیده ام، وبسایت کتابفروشی آنلاین ۱ است. اگرچه این کتابفروشی دیجیتالی با یک کتابفروشی در دنیای واقعی تفاوت هایی دارد و آن رویای شیرین را تماما جامه ی عمل نمی پوشاند، اما به هر جهت شباهت های فراوانی هم دارند، درست مانند تفاوت ها و شباهت های یک کتاب دیجیتالی و یک کتاب واقعی. نام این کتابفروشی را ۲۴۷ گذاشتم، زیرا در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته درب آن به روی مشتریان و علاقه مندان کتاب باز است.

سارا بازدید : 107 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: پایان نامه نیروگاههای مولد برق و ژنراتور
صفحات: ۳۳۴
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

امروزه انرژی الکتریکی یکی از منابع مهم انرژی بوده که با هدف تولید برق روز به روز نیروگاهها، گسترش یافته است. تولید و مصرف انرژی یکی از شاخص‌های برجسته و گویای میزان توسعه صنعتی کشورها است. افزایش روزافزون جمعیت جهانی و استفاده بشر از منابع کره خاک در تولید انرژی و توسعه عوامل تخریبی را به وجود آورده‌اند که محیط زیست انسان را در معرض خطر جدی قرار داده است. پیشرفت و توسعه جوامع بشری با بکارگیری انرژی بیشتر و تقویت سیستم تولید مدرن میسر گردیده است. انرژی زیربنای قوی و اولیه جهت پیشرفت اقتصادی می‌باشد. روند روزافزون مصرف انرژی توسط انسان خصوصیات فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی و فرهنگی محیط زیست را دگرگون ساخته است. تولید، انتقال و مصرف انرژی اثرات زیست محیطی مهمی را در اکوسیستم زمین برجای می‌گذارد. امروزه سیاستهای تولید و بکارگیری انرژی در مسایل زیست محیطی محلی و منطقه‌ای نقش عمده‌ای، را بر عهده دارند. بنابراین ضرورت تعیین رابطه پیچیده مسایل زیست محیطی با انرژی بیش از پیش ملموس شده است. استفاده از منابع انرژی در عین آن که تسهیلات فراوانی را برای جوامع بشری به ارمغان آورده است. مشکلاتی از قبیل تغییر شرایط اقلیمی، اثرات گلخانه‌ای، گرمایش جهانی داشته است. در این راستا انسان در عین آنکه تغییرات سریعی را در اکوسیستم جهانی ایجاد می‌کند حجم عظیمی از آلودگیهایی را که به آسانی در داخل سیستم جذب نشده و یا قابل با چرخش می‌باشند را به محیط اطراف خود تحمیل می‌کند. بدین ترتیب آلودگی یکی از اثرات جنبی زیانبار بکارگیری فزاینده انرژی در تمدنهای مدرن می‌باشد. در سال ۱۴۰۰ جمعیت کشور با احتساب نرخ رشد ۲/۲ درصد به ۱۰۸ میلیون نفر خواهد رسید. برای تامین حداقل انرژی برق چنین جمعیتی حداقل معادل ۱۰۰ درصد نیروگاههای موجود، به نیروگاه جدید نیاز است. از آنجا که با دو برابر شدن جمعیت، مصرف انرژی ۳ تا ۴ برابر افزایش خواهد داشت. بنابراین برآورد، روشن است که میزان آلودگی ناشی از مصرف سوختهای فسیلی در نیروگاهها چه بر سر محیط زیست ما خواهد آورد. بدین ترتیب مقدار کل مواد آلوده کننده هوا که از دودکش نیروگاهها به جو تخلیه خواهد شد، لااقل ۲ تا ۴ برابر میزان کنونی خواهد بود. بنابراین بررسی مسایل زیست محیطی باید با فرآیند توسعه همراه باشد، زیرا که در این صورت است که حفظ توازن مناسب میان توسعه اقتصادی، رشد جمعیت، استفاده منطقی از منابع و حفظ محیط زیست را در بر خواهد داشت. فرضاً اصل مکانیابی (Land use) و ارزیابی اثرات زیست محیطی (Environmental Impact statement) آن شیوه‌ای است که ناشی از اینگونه توسعه می‌باشد.

سارا بازدید : 164 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: پایان نامه بررسی دوربین های مداربسته و انتقال تصویر
صفحات: 112
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

امروزه در مراکز صنعتی و اداری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت برکار کارکنان یاکـارگران در جـهت کنترل و مدیـریت بهـتر و کارآمـد‌تر بـه وفـور از سیستمهای تـلویزیونی مـداربسته  (closed circuit TV)(cctv) استفاده می‌شود.این سیستمها به عنوان سیستمهای کنترل تصویری نیز نامیده می‌شوند. گاهی نیز از این سیستمها با مخفف CCVE (تجهیزات ویدئویی مدار بسته) یاد می‌شود. در محلهایی مانند بانکها ـ ادارات ـ دانشگاهها ـ کارخانجات ـ فروشگاههای بزرگ ـ فروشگاههای فروش اجناس گرانقیمت مانند طلافروشیها ـ در سوپرمارکتهای بزرگ  و در کنترل ترافیک خیابانها و چهارراه‌ها این سیستمها را می توان نصب و مورد استفاده قرار داد. استفاده از این سیستمها در منازل مسکونی رواج چندانی نیافته است ولی با پا به عرصه گذاشتن سیستمهای تصویری که قادرند حرکت را در محدودة تحت نظارت سیستم تشخیص و اعلام خطر نمایند یا توسط سنسورهای خاصی تحریک شده و شروع به ضبط فیلم از محل بنمایند انتظار می‌رود که استفاده از این سیستمها در منازل مسکونی نیز گسترش بیاید. به اینگونه سیستمها هم اکنون اصطلاح دزدگیر تصویری اطلاق می‌شود. اصول کار سیستمهای CCTV به این صورت است که ابتدا تصاویر توسط دوربینهای مدار بسته دریافت شده و برای نمایش و پخش به مانیتور یا تلویزیون انتقال داده می‌شود. همچنین برای ضبط و یا تغییر نحوه نمایش روی مانیتور و پخش همزمان تصاویر دوربینها روی مانیتور و کنترل از راه دور دوربینها نیز تجهیزات و امکاناتی وجود دارد. چون تصاویر دریافت شده از این سیستمها برای بینندگان محدودی می‌باشد لذا به آنها تلویزیون مدار بسته می‌گویند بر خلاف تلویزیون عمومی (Broadcast TV) که جهت پخش تصاویر برای عموم می‌باشد. با توجه به تنظیماتی که روی دوربینها و سایر تجهیزات می توان انجام داد این سیستمها در شرایط جوی متفاوت و در روز و شب نیز کارآیی خوبی دارند.

فهرست:

مقدمه

فصل اول

DVR  چیست و معرفی آن؟

 فاکتورهای مهم در انتخاب DVR

 ساختار های فشرده سازی در سیستم های DVR

 قابلیت کنترل از راه دور

 قابلیت تشخیص حرکت

  سنسور حسگر حرکت همراه با دوربین

 سیستم های DVR از دو دیدگاه قابل بررسی هستند.

 Packaging (بسته بندی ظاهری)

 عملکرد

Quad  (کواد) چیست ؟

 دستگاه مالتی پلکسر (Multiplexer ) چیست ؟

 معرفی انواع دوربین ها

 دوربین‌های آنالوگ

 دوربین ثابت

 دوربین متحرک

 مزایای استفاده از دوربین‌های Speed Dome

 معرفی دوربین‌های مداربسته دید در شب

 دوربین های مدار بسته PTZ

 دوربین مدار بسته صنعتی

 دوربین مدار بسته دام

 دوربین های تحت شبکه –IPCamera

فصل دوم

 سیستمهای (CCTV)

 دوربین رایج مورد استفاده در سیستم‌های CCTV

 دوربین رنگی و مونوکروم

 شکل ظاهری دوربین مورد استفاده

 منبع تغذیه سیستم‌های AC MAIN SYSTEM

   SYSTEM V DC

 CABLE SINGLE

 کارآیی دوربین‌ها

 فن‌اوری‌های مورد استفاده در دوربین امنیتی

DYNAMIC RANGE WIDE

 تقویت کردن تصویر: IMAGE ENHANCER

 بالانس سفیدی تصویر

 تصحیح اتوماتیک سیگنال

 تصحیح اتوماتیک حساسیت

 تصحیح لرزش

 تصحیح حداکثر حساسیت

 دید در شب

 فیلتر کردن نقاط خاص از دید دوربین

دیگر فن‌آوری‌های مورد استفاده در دوربین‌ها

فصل سوم

 تکنولوژی‌های معمول دوربینهای مدار بسته

 چشم انسان

 دوربین CCD

 تکنولوژی Fujifilm Super CCD SR

 تکنولوژی X

 درک تصویر

فصل چهارم

 دوربین های تحت شبکه Network camera

 سیستم های ضبط تصویر شبکه ای NVR0

 دوربین های تحت شبکه –IPCamera

 تعدادی از قابلیتهای دوربین های شبکه IPcamera

 انواع دوربین های تحت شبکه

 دوربین های تحت شبکه ثابت fixed Dome Network cameras

 دوربین های تحت شبکه ثابت دوام :fixed Dome Network cameras

 دوربین های تحت  شبکه   PTZ

 دوربین های  دام تحت شبکه :Networl Dome cameras

 دوربین  PTZ غیر میکانیکی

 ده دلیل برای خرید دوربین تحت شبکه

فصل پنجم

نحوه باز و بسته کردن اتصالات DVR

پنل های جلو و عقب

نصب هارد دیسک

 پنل پشتی دستگاه DVR

 تنظیمات نرم افزاری

 پورت RS

 پورت RS

 پورت USB

 پورت LAN

Powering On

 خاموش کردن

 تنظیمات مربوط به منو دیستگاه

Playback video

Search Date

Start Time

 End Time

Rec Control

Video Detection Setup

Ptz  Setup0

System Information

System Setup

Network Setup

User Manager

فصل ششم

Prot Forwarding

 تنظیمات مربوط به مودم

 انتقال تصویر

 Mobile phone setup0

 Windows Mobile Operating system0

 Symbian Operating system

 Android Operating system

 استفاده از DDNS  برای انتقال تصویر

 تنظیمات DDNSمربوط به دستگاه DVR

Domain Name

Server Name

IP Camera

Security

Wireless Lan

 تنظیمات DDNS

Access List

Motion Detection

Maintenance

پیوست

 

لینک دانلود: دانلود رایگان با لینک مستقیم

حجم: ۲,۶۶۰ کیلوبایت

پسورد: www.nayabprojects.com

منبع: پروژه های نایاب

سارا بازدید : 89 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: الگوریتم کلونی مورچگان – ACO

صفحات: 66
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

بسیاری ازمسائل دنیای واقعی پویا هستند. برای حل یک مسئله بهینه سازی پویا نیاز به الگوریتمی داریم که علی رغم پیدا کردن بهینه در محیط بتواند بهینه های در حال تغییر را دنبال کند.تاکنون  الگوریتم های تکاملی مختلفی برای بهینه سازی در محیط های پویا پیشنهاد شده است.دریک محیط پویا پس از روی دادن تغییر در محیط الگوریتم نیاز به تنوع کافی جهت جستجوی دوباره محیط دارد.درعین حال استفاده از اطلاعات جستجوهای پیشین رود جستجو راسریع تر میکند .مشکل اصلی الگوریتم های تکاملی معمول درحل مسائل بهینه سازی  پویا همگرایی زود رس وکاهش تنوع جمعیتی در طول زمان است.بنابراین درمواجه با مسائل بهینه سازی پویا نیاز به رویکردهایی است که تنوع را در طول زمان حفظ کنند. دراین پروژه  الگوریتم کلونی مورچه را بررسی کرده و در بسیاری مسائل کاربرد انرا بررسی میکند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1931
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 26,616
  • بازدید کلی : 532,116