loading...
در پی فردا
سارا بازدید : 123 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

این کاتالوگ شامل 144 عکس با کیفیت از حدود چهل مدل راحتی ال مختلف می باشد، اکثر این کارها در بازار مبل تهران عکاسی شده و به راحتی قابل خرید می باشد، تعداد کمی از مدل ها هم از سایت های خارجی گردآوری شده که تولید کنندگان داخلی بصورت سفارشی تولید می کنند.

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


سارا بازدید : 80 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 

کتاب درمان گرفتگی عروق قلب

 

در بیماری گرفتگی عروق قلب تشکیل پلاک و افزایش ضخامت دیواره شریان ، اندازه مجرای عبور خون را کاهش می دهد. آترواسکلروسیس یک بیماری پیش رونده با سیر بسیار آهسته است که از دوران کودکی شروع می شود اما تا میانسالی و پس از آن که ضایعات شریانی موجب بروز علائم بالینی می شود تظاهر نمی کند.

شما در این کتاب با راه های رفع گرفتگی رگ های قلب و هم چنین تقویت قلب از طریق ورزش و غذا آشنا خواهید شد.

...

فرمت فایل: DOCX word تعداد صفحات: 16

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


سارا بازدید : 109 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش عکاسی

 

چکیده مقاله: از عنوان اين نوشته بر مي‌آيد که مطالبي مناسب براي تازه کارها و يا عکاسان تفنني در بر داشته باشد. اما کساني که دائما با دوربين و عکاسي سر و کار دارند نيز ممکن است بعضي وقتها با خواندن مطالبي که مدتها است در گذشت ايام از ياد برده‌اند چيزي براي يادآوري و يا حتي ياد گرفتن بيابند. کساني که در هر سال هزاران عکس مي‌گيرند اين مطالب بطور تجربي ملکه ذهنشان شده است، ولي خيلي‌ها براي به خاطر آوردن و بکار بردن اين موضوعات بايد فسفر زيادي بسوزانند!!

بيشتر عکسهايي که ما مي‌گيريم برهه‌اي از زندگي ما و اطرافمان را ثبت مي‌کند. براي اين که اين عکسها داراي روح باشند و به بهترين وجه منظور ما را برسانند نياز داريم که قوانين اوليه‌اي را رعايت نماييم و ضمنا به دانشي کامل در مورد توانائيها و محدوديتهاي دوربيني که با آن کار مي‌کنيم نياز خواهيم داشت.

همه اين مقدمات و بازار گرميها براي اين بود که بگويم در اينجا ايده‌هايي براي بهبود عکسها عنوان شده که در دوبخش شناخت دوربين و بخش اشاراتي به ترکيب بندي دسته بندي شده است.

 فهرست:

  • نکاتي مهم در عکاسي ديجيتال براي تازه کارها
  • حافظه دوربين
  • عکسهاي ضميمه ايميل را کوچک کنيد
  • ساعت دوربين را تنظيم کنيد
  • به آرشيو عکسهايتان سر و سامان دهيد
  • تنظيم هاي پيش فرض دوربينتان را مطابق سليقه خودتان تغيير دهيد
  • عکس بگيريد
  • ده اشتباه رايج در عکاسي ديجيتال
  • دوربين شما دقت کافي يا مشخصات فني مناسب ندارد
  • عکاسي با رزولوشن پايين
  • تمام شدن باتري در شرايط حساس
  • ته کشيدن حافظه در شرايط حساس
  • در آوردن نابجاي کارت حافظه
  • گرفتن عکس از صحنه هاي سريع
  • عکس گرفتن از صحنه هاي سريع در مد عکس تکي
  • مديريت نامناسب عکسها
  • انتظار اصلاح عکسها با نرم افزارهاي ويرايش تصوير
  • ضبط روي عکس اصلي
  • چگونه با محدوديت ديناميك رنج مقابله كنيم
  • قبل از تهيه عكس
  • هنگام عكاسي/در دوربين
  • مرحله ويرايش/پس از تهيه عكس
  • اصول عکاسي-1
  • شناخت دوربين
  • رزولوشن وفشرده سازي
  • مدهاي فلاش و تاثير پذيري فلاش
  • مدهاي برنامه ريزي شده
  • کنترل‌هاي ويژه
  • اصول عکاسي-2
  • موارد مهم در ترکيب بندي
  • از اجزاء شلوغ کننده در کادر پرهيز نماييد
  • از اجزاء مزاحمي که خودتان ايجاد کرده ايد دوري کنيد
  • نقطه فوکوس
  • تصاوير، محرک نوآوريها
  • آشنايي با تكنيك پانينگ (افقي چرخاندن دوربين)
  • پراش نور(Diffractin) و تاثير آن در عکاسي
  • پراش نور
  • diffractin در عكاسي
  • چند نكته كاربردي
  • ده نکته مهم در عکاسي ديجيتال

....

 

فرمت فایل: DOC
تعداد صفحات: 36
 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


سارا بازدید : 146 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (2)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات تراشکاری
عنوان کامل: پروژه طراحی و ساخت جیگ و فیکسچر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 92
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت طراحی قید و بست¬ها را می¬توان شاخه بزرگی از صنایعی دانست که عامل تأمین نیازهای صنعتی جوامع امروزی می¬باشند. صنعت قید و بست¬ها نقش ارزنده¬ای را در سازندگی و تولیدات صنعتی دارند. البته بر استادان ذی¬صلاح و دست اندرکاران صنعت پوشیده نیست که برای تولید بیشتر محصولات جهت نیل به پیشرفت اقتصادی و در نهایت خود¬کفایی در خصوص صنعت نیاز به سیستم¬هایی می¬باشد تا در تسریع و بالا بردن کیفیت تولید نقش مؤثری داشته باشند. لذا آموزش طراحی و کار با جیگ و فیکسچرها چه به صورت تخصصی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و چه به صورت استفاده از کتابها در سطح کارخانجات و مراکز صنعتی اجتناب نا¬پذیر می¬نماید. همانطور که اشاره کردیم. امروزه صنعت نیاز به تولید سریع قطعات، همراه با کیفیت می¬باشد. تا در بازار گرم رقابت از سایر رقبا عقب نماند. برای همین نیاز به ابزارهاییاست که که این شرط را برای او فراهم سازد. یکی از این ابزارها جیگ وفیکسچر هستند. جیگ و فیکسچر ابزاری هستند که میزان تولید یک دستگاه تولیدی را به صورت قابل ملاحظه¬ای افزایش می¬دهد. طراحی این ابزارها به صورتی است که قطعه را موقعیت¬دهی می¬کند و دیگر نیاز به تنظیم قطعه در هر مرحله از باز و بست نیست. هدف ما در این پروژه دانستن اصول طراحی جیگ و فیکسچر است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 173 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی روش های جدید بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ضرورت‌هاي بهينه‌سازي مصرف انرژي در صنعت ساختمان
بيش از سه دهه است كه كشورهاي عمده مصرف كننده حامل هاي انرژي ، بصورت كاملاً جدي و برنامه ريزي شده، فعاليتهاي مربوط به كاهش تلفات ناشي از مصرف حاملهاي انرژي و سياست هاي بهينه سازي مصرف سوخت را دنبال كرده اند كه از اين رهگذر ، نه تنها در هزينه هاي مربوط به مصارف انرژي ، به صرفه جويي هاي قابل ملاحظه اي دست يافته اند ، بلكه از توسعه فزاينده روند تخريب محيط زيست نيز به نحو مؤثري جلوگيري كرده اند . ارتقاء سطح تكنولوژي ساخت و توليد ، افزايش درآمدهاي دولت از ناحيه مالياتهاي كنترل كننده مصرف سوخت و نظاير آن ، از ديگر ثمرات اجراي سياستهاي مصرف انرژي بوده است.
توجه به عوامل گوناگوني که در ميزان مصرف انرژي گرمايشي ساختمان نقش دارند، در ارائه راهکارهاي صرفه‎جويي در بخش ساختمان و کاهش مصرف انرژي در بخش خانگي، تاثير فراواني مي‎گذارد. شرايط اقليمي و آب و هوايي ، معماري ساختمان ، مصالح ساختمان ، راندمان سيستم‎هاي گرمايش، بکارگيري تجهيزات با ظرفيت مورد نياز که اساساً در ميزان بار حرارتي ساختمان موثر هستند و همچنين کنترل سيستم‎هاي گرمايش از عوامل موثر در ميزان مصرف انرژي گرمايشي محسوب مي‎شوند.
در قرن حاضر ، به دليل پيچيدگي و تحولات روز افزون جامعه جهاني، انرژي ، نقش اساسي در اقتصاد و سياست كشورها ايفا مي‌كند و پيش‌بيني دقيق چشم‌ انداز بخش انرژي و اتخاذ استراتژي مناسب از اركان اصلي حفظ ثبات و قدرت سياسي و اقتصادي هر كشور است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 132 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم های نانو الکترومکانیک NEMS
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در اواخر 1950 فیزکدانانی به نام ریچارد فاینمن ، با پیشنهاد جایزه 1000 دلاری برای اولین فردی که موفق به ساخت موتور الکتریکی کوچکتر از 1 اینچ شود ، توجه مردم را به این موضوع جلب کرد .
در کمال حیرت ویلیام مک لیلان با کوشش فراوان و صرف ساعات بسیار خسته کننده ، توانست این کار را با انبرک دستی و یک میکروسکوپ انجام دهد .
موتور مک لیلان در حال حاضر در مؤسسه فن آوری کالفرنیا در معرض نمایش بوده و مدتها است که از چرخیدن بازمانده است . هدف فاینمن از این کار به حرکت در آوردن چرخ های دانشگاهها وآزمایشگاه و حتی خطوط تولید صنعتی بود . سیستم های میکروالکترومکانیکی (MEMS) که به طور جدی از اواسط دهه 1980 ایجاد گردیدند ، به حدی از رشد و بلوغ رسیده اند که اکنون فقط در تولید انبوه موتورهای کوچک ، صدها بار کوچکتر از موتور مک لیلان – نسبتاً به مشکل برخورده ایم . در همین راستا در انجمن MEMS برخی تولیدات واقعاً شگفت انگیز را ارائه داده است . از پروژکتورهای دیجیتالی شامل میلیون ها میکروآیینه الکتریکی گرفته تا میکروحسگرهای حساس به حرکت که در کیسه هوای ماشین های به کار رفته است .
دانشمندان و مهندسانی که در زمینه اتصالات میکروحسگرها و ابزارهای دیگر تحقیق می کنند ، با استفاده از آزمایشگاهها و ایده های نو ، گستره جدیدی در این زمینه ایجاد کردند . ابزارهای این دانشمند به مرزهای بسیار دور نیز اعمال می گردد . از اعماق دریا و پوسته ی زمین گرفته تا مناطق دور دست فضا و سیارات دور دست . چنین میکروحسگرهای راه دور با خواصی مانند مقاومت در برابر تغییرات شرایط و نیز هزینه اندکشان اطلاعات فراوانی در مورد محیط پیرامون ما در اختیارمان می گذارند .
MEMS منجر به پیوند میان فرایندهای نیمه هادی و مهندسی مکانیک می گردد در مقیاس بسیار کوچکی در این زمینه طی دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است شرکت های زیادی از غول های نیمه هادی تا شرکت های نوکار به سرعت به سوی فعالیت های مفیاس میکرو پیش می روند اما تا به حال در ابعاد زیر میکرومتر توسط MEMS کارهای اندکی انجام گرفته است .در حالی که کارهای اخیر در میکروالکترونیک دارای تولید انبوه با اندازه هایی در حدود 18/. میکرو می باشد در واقع sematech ( یک مجمع فکری برای مشاوره شرکتهای نیمه هادی در آمریکا ) که تا سال 2010 کمترین اندازه در چنین ابزاری به 70 نانومتر خواهد رسید . برای دستیابی به این اهداف و پیشرفتهایی که برای جریان اصلی الکترونیک پیش بینی می گردد وقت آن است که انقلابی در زمینه سیستم های نانو الکترومکانیک که از جمله ماشین ها ، حسگرها، کامپیوترها و الکترونیک در مقیاس نانو رخ بدهد چنین تلاش هایی زمینه کار گروه فایمن در calltech و گروه های دیگر در نقاط مختلف جهان در حال انجام است از پتانسیل های این زمینه فراوان می بشد و می تواند در زمینه های متنوعی از پزشکی و بیوتکنولوژی تا مبانی مکانیک کوآنتوم مثمر ثمر باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 128 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی روش های تولید نوین در ماشینکاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 106
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت توليدي امروزي از لحاظ مواد پيشرفته مقاوم در برابر ماشينكاري مثل آلياژها سخت و سراميكها و طراحي پيچيده تجهيزات از نظر دقت، شكل، كيفيت سطح بالا و هزينه‌هاي ماشينكاري با چالشي بزرگ مواجه است. مواد پيشرفته نقش بسيار مهمي در صنعت توليدي جديد ايفا مي‌كنند به خصوص در صنايع توليد خودرو، هواپيما، ابزار و قالب و به بهبود خواص حرارتي، شيميايي و مكانيكي مواد (از قبيل استحكام، مقاومت در برابر گرما، فرسايش و زنگ زدگي) در حالي كه منافع اقتصادي هنگفتي را از طريق بهبود عملكرد و طراحي محصول براي صنايع توليدي به همراه داشته است، فرايندهاي ماشينكاري سنتي مقرون به صرفه نمي باشد، به اين دليل كه ماشينكاري سنتي اغلب اوقات بر اساس جداسازي مواد به وسيله ابزار است و اين مكانيزم براده‌برداري براي تمام مواد شرایط را سخت مي‌كند، به عنوان مثال الماس پلي كريستال PCD كه تقريباً به سختي الماس معمولي است، را نمي‌توان به صورت مؤثر از طريق فرايندهاي ماشينكاري سنتي براده‌برداري كرد در اين نوع، يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي قراردادي سايش الماس، جداسازي مواد از يك ورقه PCD است، لايه الماسي به وسيله سايش و نوسان چرخ ابزار ساينده‌اي با نسبت G، براده‌برداري می شود،يعني سرعت جداسازي حجمي ماده اوليه به سرعت سايشي ابزار 005/0 به 002/0 است بنابراين سرعت سايشي چرخ ساينده 50 تا 200 بار بيشتر از سرعت جداسازي ماده اوليه است، فرايند سايشي سنتي تنها به ميزان محدودي در توليد ابزارهاي برشي PCD مناسب مي‌باشد. هزينه‌هاي بالاي مرتبط با شكل‌دهي سراميكها، كامپوزيتها و خسارتهاي ناشي از شكل‌دهی، موانع اصلي در كاربرد فرایند سنتی است، به عنوان مثال هزينه شكل‌دهي سراميكهايي مانند (سيليكن نيترايد) معمولاً بيشتر از 50% هزينه‌هاي كل توليد است،که باعث می شود در بعضي از موارد، روشهاي موجود شكل‌دهي كاربرد نداشته باشد، بنابراین تكنيكهاي ابتكاري و يا اصلاحاتي در اين روشهاي مورد نياز است، علاوه بر اين در بعضی از موارد طراحي مقاومت در برابر تنش نيز مشكلات عمده‌اي را در مطرح مي‌كند، در فرايند تركيبي توليد مخصوص معمولاً اشكال بسيار پيچيده مانند قطعات ايرفولي توربين، حفره‌هاي پيچ در پيچ قالب‌ها، سوراخ‌هاي ريز غير دايره‌اي و منحي شكل با ساختارهايي با استحكام پايين، اجزاء ريز مكانيكي با مقاومت بالا و كيفيت سطح مطلوب با این فرایند ماشينكاري مي‌شود،كه معمولاً ماشينكاري سنتي در اين بخشها ناكارآمد است، براي فائق آمدن بر اين چالشها بايد فرايندهاي جديدي ايجاد شود، بهبود تكنولوژيك فرايندهاي شكل دهی از طريق تركيب واكنشهاي شيميايي و فيزيكي بر روي ماده، به ويژه واكنش مكانيكي كه در فرايند جداسازي مواد در حالت قراردادي استفاده مي‌شود مي‌تواند با فعل و انفعالات، فرايند غيرقراردادي تركيب شود. مثلاً با ماشينكاري از طريق تخليه الكتريكي EDM، ماشينكاري الكتروشيميايي ECM، ماشينكاري با اشعه ليزر LBM و با تركيب فرايند های دیگر ماشينكاري (HMP)، با تركيب اين فرايندها مواردي ارتقاء يافته و باعث كاهش اثرات مضر در فرايندهاي اصلي به هنگام كاربرد انحصاري از آن مي‌شود،تلاشها و تحقيقات در HMPS (تركيب فرايند توليد مخصوص) ناكارآمد بوده، اگر چه تعداد كمي از آنها در ماشينكاري مواد جديد و پيشرفته و همچنين در توليد ابزار و قطعات دستگاه‌ها بسيار مؤثر واقع شده و مهمتر از همه اينكه نظريه و رويكرد مناسبي براي هدايت تحقيق و توسعه فرايندهاي تركيبي توليد مخصوص مورد نياز است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 77 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Flexible working conditions and decreasing levels of trust
عنوان فارسی مقاله: شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف از این بررسی تحلیل سطوح اعتماد کلی در میان کارمندانی است که در مقایسه با کارمندان حالت استخدام سنتی (کار استاندارد)، با تقاضای فزاینده انعطاف پذیری در زندگی کاری خود (کار غیر استاندارد) وفق یافته اند.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - داده ها با استفاده از پرسشنامه خود- اجرا که به طور تصادفی از کشور سوئد ، (سال2004، تعداد = 5080( و یک مصاحبه بررسی محل کار کارگران موقت اتحادیه (سال2008، تعداد = 119) جمع آوری و سپس توسط آزمون های کای- اسکور و آنالیز رگرسیون منطقی تحلیل شدند.
یافته ها- نتایج آشکار می سازد که افراد در موقعیت های غیر استاندارد در مقایسه با کارمندان استانداردی که سن، جنسیت، و جایگا های اجتماعی آنها ثابت است، داری سطوح اعتماد عمومی پایین تری می باشند.
کاربردهای عملی- چون نشان داده شده که اعتماد پیش شرط ابتکار است، و انعطاف پذیری و نوآوری، رسما بعنوان راهکار مشکلات جامعه پسا صنعتی پذیرفته می شوند، یافته ها به یک تناقض محتمل در اقتصاد جدید اشاره دارند.
اصالت/ ارزش- نتایج این بررسی حمایت ارزشمندی را برای این تئوری فراهم می آورند که شرایط انعطاف پذیر کاری منجر به کاهش سطوح اعتماد در جامعه می شود و از این نظر منحصر بفرد هستند.
اصطلاحات مختلف از قبیل پساصنعتی ،پسا فوردیست ، قدیمی در برابر اقتصادهای جدید و کاپیتالیسم (سرمایه داری) منعطف، همگی برای توصیف بازار کار فعلی و شفاف سازی آن به کار می رود، به گونه ای که امروزه بازار اساسا با دوره ای که به آن عصر صنعتی مدرن می گویند متفاوت باشد (Sennett, 1998; Beck, 2000).. جهانی سازی افزایش یافته، آزادسازی اقتصادی و تکنولوژی جدید منجر به نیازمندی های کارمندی کاهش یافته و افزایش تقاضا برای اشکال متنوع انعطاف پذیری سازمانی می شود. این گرایش همزمان نیروی کاری ایجاد کرده است که قادر به تعهد در مشاغل موقت کوتاه مدت هستند. در واقع انعطاف پذیری تقویت شده بازار کار، هدف مشخص بسیاری از خط مشی های بازار کار پسا صنعتی غربی است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 108 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Enterprise knowledge management model (EKMM) in a strategic enterprise resource management (SERM)
عنوان فارسی مقاله: مدل مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در مدیریت منابع استراتژیک شرکتی (SERM)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بوجود آوردن سیستم های دانش محور در موسسات جدید به نظر اجتناب ناپذیر می رسد. سیستم های خودگردان بیشتری در تمام جنبه های سازمانی از مدیریت تا تولید امروزه، از بازاریابی تا مدیریت عرضه غالب است. چون، استقلال مورد نیاز می تواند تنها از طریق سیستم های مدیریتی دانش خودکار موثر که شامل روش های ناظر محور است، تضمین شود، معقول است که سیستم های اطلاعاتی نظام یافته SERM (مدیریت منبع استراتژیک شرکتی) همزمان با مدل های مدیریت دانش فعال مانند EKMM (مدل مدیریت دانش شرکتی) انطباق یابند، تا به اندازه کافی در فعالیت ها، هوشمند باشند. این اثر بسیار می تواند در خلق SERM مثمرثمر باشد که توسط EKMM در یک روش منسجم حمایت می شود. SERM در مدیریت برنامه ریزی استراتژیک سطح شرکت، سیستم های ERP سنتی، و مدیریت فناوری، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به علاوه نظارت عملکردف دارای قابلیت می باشد. EKMM، از طرف دیگر برای اداره دانش شرکتی در روش سیستماتیک طراحی شده است تا این اطمینان حاصل شود که دانش مناسب در اختیار شخص مناسب در زمان مناسب قرار داده شده است.
1-مقدمه
تعامل در داخل یک شرکت برای تبادل و خلق دانش تبدیل به دغدغه اصلی مدیریت شده است. این احتیاجات به وضوح روش های مدیریت دانش را به علاوه ی شیوه های خاص را تعریف می کند مدیریت دانش و متعاقب آن مدیریت خلاق محیطی را بوجود می آورد تا مبادله و آموختن توسعه دانش را تسهیل کند و برای سود سازمان و مشتریان سازماندهی شود . شایان ذکراست که دانش تنها به ظرفیت هوش محدود نمی شود .همچنین شامل فعالیت های میان گروهی اطلاعات درباره رضایت مشتریان، تولید محصولات و خدمات و عرضه و غیره است.این امر به وضوح از اهمیت از اهمیت روش های مدیریت دانش حکایت می کند و نیاز به یک مدل شرکتی گسترده را بیان می کند به منظور پاسخگویی به محیط کسب و کار بازاری پرتغییر، سازمانها نیازدارند که عملکرد خود را در درون یک سیستم منفرد ادغام کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 79 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Facilitators of organizational learning in design
عنوان فارسی مقاله: تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در طراحی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله تعیین نفوذ عوامل سازمانی مانند تعهد رهبری، انگیزه و تعامل روی پیامدهای یادگیری است که به عنوان بهبود عملکرد و جو سازمانی تعریف می شود.
طرح/ روش/ رویکرد: جنبه های متفاوتی از فراگیری دانش، اشتراک و بکارگیری که در ارتباط با پیامدهاست در این مطالعه بررسی شده است. متخصصان طراحی در شرکت های ساخت وساز ویتنام موضوع پیمایش بودند که 339 طراح به عنوان نمونه انتخاب شدند.
یافته ها: اثر تعهد رهبری بر روی هر دو مورد عملکرد و جو سازمانی با اهمیت برآورد شد. انگیزه ها تنها ارتباط مثبتی با عملکرد داشتند و تعامل کارکنان اثر مثبتی روی جو سازمانی داشت. نتایج مقاله پشتوانه ای از مطالعات مفهومی در تحقیقات می باشد. نتایج مطالعه نشان داد که هر کدام از این عوامل نقش و تأثیر متفاوتی روی فرایند یادگیری سازمانی و نتایج دارند.
محدودیت های تحقیق/ کاربردها: محدودیت این تحقیق این است که نمونه تنها از یک صنعت از یک کشور توسعه یافته انتخاب شده و از بررسی نگرشی استفاده می کند. افزایش این تحلیل ها در در زمینه های پژوهشی دیگر، صنایع و کشورهای دیگر و مشخصه های سازمانی می تواند تعمیم یافته ها را افزایش دهد.
مفاهیم کاربردی: از دیدگاه کاربردی، مدیرانی که می خواهند یادگیری را در سازمان تسهیل کنند، عمکرد را بهبود بخشند و به جو سازمانی بهتری ارتقا دهند، بایستی به یادگیری تعهد نشان دهند و انگیزه هایی را برای استفاده از آن یادگیری فراهم آورند و از یک رویکرد مشارکتی تر استفاده نمایند.
اصالت/ ارزش: این مطالعه شواهد تجربی را برای اهمیت تعهد رهبری، انگیزه و تعامل کارکنان روی فرایند و نتایج یادگیری سازمانی فراهم آورده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 89 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Enhancing Competitive Edge Through Knowledge Management in Implementing ERP Systems
عنوان فارسی مقاله: افزایش حاشیه رقابت از طريق مديريت دانش در پياده سازي سيستم هاي برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در اين تحقيق ما با استفاده از داده هاي 170 شركت توليدي، پنج تسهيل كننده براي مديريت دانش در محيط برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) شناسايي كرديم. علاوه بر این، ارتباط بين مديريت دانش و مزيت رقابتي شركت هاي توليدي در محيط تجارت الكترونيكي را بررسي كرديم. نتايج مطالعه نشان می دهد که پذیرش آمادگي سازمان براي مديريت دانش، آموزش كاركنان و يادگيري، اطلاعات و شبكه داده، فرايند اشتراک دانش و وارسی دانش به عنوان تسهيل كننده هاي مديريت دانش، اثر هم افزايي مثبتي روي مزایای رقابتي موسسات دارند.
مقدمه
افزايش سرعت و قدرت كامپيوترها و سيستم هاي اطلاعاتي با توسعه سيستم هاي اطلاعاتي پيشرفته موسسات تلاقي پيدا كرده و روش هاي اداره دانش آنها و دارايي هاي فكري در يك محيط تجارت الكترونيكي تغيير داده است. در سال هاي اخير تجارت الكترونيكي به عنوان روش جديد هدايت كسب و كار در بازار رقابتي شناخته شده است. به عنوان يك جز مهم از تجارت الكترونيكي، سيستم هاي برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) با ناحيه هاي كاركردي كسب وكار مانند بازاريابي و فروش، توليد، دارايي، منابع انساني و مديريت مالي يك شركت و تأمين كنندگان و مشتريان مربوطه در سلسله مراتب زنجيره تأمين ادغام شده است
در طي دهه گذشته سيستم هاي برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) جايگزين سيستم هاي Legacy در بيش از 500 شركت Fortune شده اند. هزينه براي سيستم هاي برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) از سال 1990 بيشترين بخش سرمايه گذاري در IT را به خود اختصاص داده است و در بيش از 60% از شركت هاي چند مليتي پياده سازي شده است. بازده نگهداري بازار برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) 17.2$ میلیارد دلار در سال 1998 بود. حتي شركت هاي نرم افزاري اصلي ايالات متحده نيز توليدات برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) را پذيرفتند. براي مثال IBM و مايكروسافت هم اكنون اكثر نرم افزارهاي كسب و كارشان SAP R/3 ER هست. اخيراً برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) در بخش بازار موسسات كوچك و متوسط به علت اهميت مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) و مديريت زنجيره تأمين (SCM) به كار مي رود

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 112 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Employee management systems and organizational contexts a population ecology approach
عنوان فارسی مقاله: سیستم های مدیریت کارکنان و زمینه های سازمانی؛ رویکرد اکولوژی جمعیت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله ایجاد مدلی تئوریک از ویژگی¬ها و عوامل تعیین¬کننده¬¬ شکل¬های مختلف مدیریت کارکنان، مدیریت ساده، مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی (HRM) می¬باشد.
رویکرد؛ روش¬شناسی، طراحی: این مقاله براساس کاری در رابطه با مدیریت منابع انسانی از طریق یکپارچه¬سازی مدیریت انتقادی، اکولوژی جمعیت و روابط صنعتی و به منظور توسعه مدلی مفهومی از خصوصیت مدیریت کارکنان و عوامل تعیین¬کننده¬اش می¬باشد.
نتایج: این چارچوب، گامی حائز اهمیت به سوی تفکر درباره¬ عوامل تعیین¬کننده و خصوصیت سیستم¬های مدیریت کارکنان ارائه می¬دهد.
کاربردهای عملی: نوع¬ شناسی از 6 شکل مدیریت کارکنان در هر دو زمینه های متحد و غیرمتحد ایجاد شده است. این مقاله تجدیدنظری به رویکرد جهانی HRM محسوب می¬شود و دیدگاهی از فنون مدیریت کارکنان و عوامل عیین¬کننده¬اش ارائه می¬دهد.
ارزش، اصالت: با وجود قانون¬مندی تحقیقات HRM، بحث اندکی در باب نقش زمینه در تحت تأثیر قراردادن ویژگی HRM یا مدیریت کارکنان در کل وجود دارد. این مقاله به دنبال جستجوی چگونگی تأثیرگذاری زمینه سازمانی بر خصوصیات مدیریت کارکنان به واسطه¬ تئوری اکولوژی جمعیت، می باشد.
مقدمه:
رشد شگرف تحقیقات در زمینه مدیریت منابع انسانی با بررسی 3 کتاب از آمریکای شمالی و ایالات متحده ثابت می¬شود. موضوعات اصلی تحقیقات HRM و کتاب¬های بررسی شده، جستجوی رشد HRM و IHRM، «ماهیت تعبیه شده HRM در صنایع و جوامع» و اثبات تأثیر HRM بر اثربخشی سازمانی بوده است.
با وجود علاقه به رویکردهای «بهترین تناسب» HRM تا به امروز تحقیقات و توسعه¬های نظری کمی بر ابعاد متفاوت پدیده¬ی مدیریت کارکنان (اعم از HRM) و اینکه چه زمانی روش¬های مختلف اداره¬ افراد نمایان خواهد شد، وجود دارد. این مقاله به دنبال توسعه چارچوبی نظری است که نقش زمینه را در تحت¬ تأثیرقراردادن ویژگی¬هایHRM و دیگر سیستم¬های مدیریت کارکنان بررسی کند. این چنین بحث شده که مجموعه¬های متمایزی از اشکال مدیریت کارکنان وجود دارد که هرکدام به یک طراحی شغل و سیستم مدیریت کارکنان خاصی مربوط می¬شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 119 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Employee relationship management- Realizing competitive advantage through information technology
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط کارکنان - درک مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدیریت روابط کارکنان (ERM) ، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً روابط ارزشمند با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در رابطه با مدیریت روابط کارکنان (ERM) موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و کاربرد این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده و استراتژیکی، موئلفه های فناوری و فرایندی در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مذکور، پیامدهای عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی، بدست آمده است.
1. مقدمه
برای برهه ای از زمان، پیشنهاداتی مبتنی بر چگونگی مدیریت منابع انسانی شکل گرفت که به آن ERM یا مدیریت ارتباط با ارباب رجوع میگویند. در واقع، ERM با استفاده گسترده ای از مدیریت روابط کارکنان یا CRM بوجود آمده و هدفش در انتقال اصول ساختار ارتباط بر اساس فناوری برگرفته از ارباب رجوع تا حیطه ی پرسنل می باشد. در نتیجه یک مفهوم کلی از، ERM را به عنوان راهکار، برنامه و فناوری کارآمدی در مدیریت اینکه شرکت ها چگونه با کارکنان فعلی و سابق خود مرتبط هستند ، برداشت می کند. مانند هر مفهوم جدید دیگری از مدیریت، ERM به عنوان یک رویکرد کارآمدی مورد بررسی قرار میگیرد که ارزش های متقابلی را برای کارمندان و کارفرمایان ارائه می دهد. ارزش های عمده ای که به کارکنان وعده داده شد ، داشتن بیشترین رضایت مندی از نیازهای فردی شان بود، در حالی که تمایل، بقا، انگیزه و عملکرد فزاینده ی کارکنان، ارزش های وعده داده شده به کارفرمایان هستند. تا کنون ERM عمدتا توسط دست اندر کارانی چون مشاوران و فروشندگان نرم افزار ترویج داده شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 79 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants
عنوان فارسی مقاله: اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- این پژوهش به ارزیابی روابط متقابل میان درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات در رستوران ها، احساسات و نیت های رفتاری شان کمک می کند.
طرح تحقیق/ روش شناسی/ روش تحقیق- داده های این پژوهش در دو رستوران تصادفی در امریکا گردآوری شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، پیرو مدل دو مرحله ای اندرسون و گربینگ، از دو روش مدل اندازه گیری و مدل ساختاری استفاده شده است.
یافته ها- این پژوهش برمبنای مدل محرابیان- راسل، نقش های متفاوتی را برای ادراک مشتریان از انصاف و ارتباط آن با احساسات و نیت های رفتاری نشان می دهد. مشخص شد که ارائه قیمت های معقول و فراهم آوردن خدمات کارامد و به موق،ع کلید رفع احساسات منفی است. به طور همزمان، یافته ها نشان می دهند که ارائه خدمات ملموس با کیفیت بالا و خدمات ناملموس در ایجاد احساسات مثبت در مشتریان و سرانجام در مشاهده رفتارهای مطلوب از آن ها در آینده نقش حیاتی دارند.
محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- داده ها تنها از رستوران های غذاخوری گردآوری شده اند. لذا، تعمیم داده ها برای دیگر بخش ها در صنعت رستوران داری ممکن است امکان پذیر نباشد.
مفاهیم عملیاتی- نتایج این پژوهش می توانند به مدیران رستوران ها در ارائه راهبردهای موثرتر و کارآمدتر برای اطمینان دادن به مشتریان نسبت به منصف بودن شان کمک کند، که پیامد آن حفظ مشتری و سودآوری است.
اصالت/ ارزش - در مقایسه با تحقیق های پیشین در حوزه انصاف، که منحصرا بر اجرای عدالت و انصاف پس از شکست و بازیابی خدمات تاکید داشته اند، این پژوهش به منظور ارائه تصویری ارزشمندتر از انصاف در ارائه خدمات، تمامی جنبه های ارائه خدمت به مشتری (با وجود شکست خوردن یا شکست نخوردن خدمت ارائه شده) را لحاظ می کند. همچنین، با روشن کردن مفهوم "انصاف" به عنوان یک اصل بدهی در ارزیابی خدمات در رستوران ها، کمک های شایانی به ادبیات موضوعی بازاریابی خدمات و رفتار مصرف کننده می کنیم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 91 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم خنک کاری موتور
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
موازنه جریان های مختلف انرژی ، توسط محقیقن بسیاری در موتور های احتراق داخلی مورد بررسی قرار گرفته است . نتایج نشان می دهد که میزان انرژی که از طریق انتقال حرارت از موتور دفع می شود . سهم عمده ای از کل انرژی است که به موتور داد ه می شوند در برخی موارد ( بخصوص در دور های کم ) حتی بیشتر از کار خروجی موتور می باشد .
به طور متوسط میزان انرژی دفع شده از طریق انتقال حرارت در حدود 30 تا 35 درصد کل انرژی ورودی به موتور را می تواند شامل شود . بنابر شرایط کارکرد موتور ، شرایط هوا دهی روی آن ، تخلیه هوا از محفظه موتور و روغن کاری ، دفع درصدی از این انرژی حرارتی بر عهده رادیاتور خواهد بود . البته در طراحی سیستم خنک کاری ، ضریب اطمینان لازم برای اعمال این درصد در نظر گرفته می شود .
ضرورت خنک کاری در موتور احتراق داخلی :
موتور های احتراق داخلی که از سوختهای هیدروکربنی استفاده می کنند . در دمای کاری بالایی قرار می گیرند به طوری که گاز های درون سیلندر ، به دمائی بیش از 2500 K می رسند و این موجب گرم شدن قطعات می شود . حال اگر این قطعات توسط خنک کننده ای مثل آب و یاهوا خنک نشوند ، شاهد آسیب دیدگی کلی موتور خواهیم بود . زیرا در دمای بالا مقاومت مکانیکی قطعات درگیر تا حدود زیادی کاهش می یابد و نیز در هنگام احتراق پدیده کوبش را شاهد هستیم .این دو عامل در یکدیگر و حتی هر یک به تنهایی ، به قطعات آسیب شدید می رسانند .
در برخی موارد نیز به دلیل انبساط بیش از حد ، قطعات درگیر ، در یکدیگر گیر خواهند کرد . همچنین دمای کاری بالا ، راندمان حجمی نا مطلوب را به دنبال دارد . که این در کنار پدیده کوبندگی موجب افت راندمان موتور خواهد شد . بنابراین با توجه به مقدمات فوق سه دلیل مهم لزوم خنک کاری را به شکل زیر می توان خلاصه نمود :
1-افزایش راندمان حجمی
2-اطمینان از یک احتراق مناسب
3-اطمینان از عملکرد مناسب قطعات مکانیکی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 132 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات سوخت، تحقیقات خودرو، تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه روشهای كنترل وكاهش آلودگی در موتورهای احتراق داخلی بنزینی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 168
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
آلودگی هوا بنا به تعریفی که انجمن مشترک مهندسین آلودگی هوا و کنترل آن در آمریکا کرده اند عبارتست از وجود یک یا چند مورد از مواد آلوده کننده در فضای خارج از منزل، نظیر گرد و خاک ، دوده ، گاز ، مایعات معلق ، بو ، دود یا بخار در اندازه یا مدت زمانی که بتواند برای زندگی انسان زیان آور باشد و یا اینکه بدون دلیل در آرامش و لذایذ زندگی و حیات جامعه مداخله نماید .
بدن انسان در هر شبانه روز تقریباً به 22 کیلوگرم هوا نیاز دارد تا اکسیژن مورد نیاز خود را برآورده سازد و لازم است در این فعل و انفعال ، هوای خالص به بدن برسد ، بنابراین جلوگیری از آلودگی هوا ضرورت دارد .
روند فراینده افزایش تعداد وسایل نقلیه موتوری در خیابانهای شهرهای بزرگ ، گذشته از مشکلات گوناگون اجتماعی ، مسأله افزایش بی رویه میزان آلودگی محیط زیست ، بخصوص آلودگی هوا و تأثیرات مخرب ناشی از آنرا پدید آورده است . برای از بین بردن یا لااقل کنترل این خطر جدید چه باید کرد و تا کنون چه کار شده است ؟ صاحبان صنایع اتومبیل سازی در کشورهای غربی و ژاپن ادعا دارند که با تکامل تکنولوژی اتوکاتالیزورها توانسته اند گامهای مؤثری در جهت غیر سمی کردن گازهای ناشی از سوخت اتومبیلها بردارند . از طرف دیگر دولتهای آنها نیز ابراز می دارند که با وضع قوانین و گذراندن لوایح مربوط به محدود کردن میزان نشر گازهای مضر سمی ، اقدامی مؤثر در این جهت انجام داده اند . حال با نگرشی کلی به مطالب یاد شده و با در نظر گرفتن این حجم که نه تنها مردم کشورهای پیشرفته بلکه اکثریت افراد در همه جوامع شهری دچار این پدیده ناهنجارند ، باید دید که چگونه می توان با ایجاد بینش و آگاهی در میان افکار عمومی و ترغیب دولتها در وضع قوانین مورد نیاز در جهت رفع این معضل بزرگ اجتماعی گام برداشت .
اگزوز اتومبیل شماری گازهای سمی را در اتمسفر رها می کند سه گازی که بیشتر سبب نگرانی هستند ، عبارتند از هیدروکربن ها ( CH ) ، مونوکسید کربن ( CO ) و اکسیدهای ازت این موارد آلودگی زا ، مستقیم و غیر مستقیم به باران اسیدی ، مه دود ، مسمومیت از مونوکسید کربن و ازدیاد در تجمعات سطح پائین اوزون ربط داده شده اند . اگرچه نشر اگزوز بستگی به میزان مخلوط شدن بنزین و هوا در موتور وسیله نقلیه بنزینی دارد . بیش از 90 درصد مونوکسید کربن موجود در شهرها و حدود 30 تا 40 درصد اکسیدهای ازت موجود در محیطهای شهری ، از اگزوز اتومبیل ناشی می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 117 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: DSS and EIS applications in an information Technology
عنوان فارسی مقاله: كاربردهای سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري (DSS) و سيستم هاي اطلاعاتي اداري (EIS) در فناوري اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
افزايش رقابت همراه با رشد سريع فناوري هاي اطلاعاتي جديد، بيش از پيش كسب و كارها را وادار نموده است كه به سيستم هاي اطلاعاتي (IS) تكيه كنند. غالب اوقات تصور مي شود كه استفاده درست فناوري اطلاعات براي پشتيباني از تصميم گيري مي تواند سلاح قدرتمندي براي مزيت هاي رقابتي باشد. بدين جهت، سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري (DSS) و سيستم هاي اطلاعاتي اداري (EIS) از جانب محققان و متخصصان توجه زيادي را به خود جلب نموده اند. در سال هاي اخير صدها برنامه كاربردي گزارش شده است و مقالات زيادي منتشر گرديده اند.
مفهوم DSS قبل از EIS پديد آمد. در سال هاي اول، DSS بعنوان سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر كامپيوتر تعريف شد كه پشتيباني از تصميم گيرندگان در يك زمينه خاص را هدف قرار مي داد. يك DSS معمولي بايستي داراي سه معيار باشد:
1- پشتيباني نه جايگزيني تصميم گيرندگان؛
2- پرداختن به مسائل تصميم گيري نيمه ساختار يافته؛ و
3- تمركز بر اثربخشي نه كارايي تصميم گيري.
آلتر (1977) دسته ي وسيعي از سيستم هاي داراي خصيصه هاي فوق را به دو مقوله طبقه بندي كرد: داده محور و مدل محور. يك DSS داده محور، انتخاب، جمع آوري و تحليل ساده ي داده ها را فراهم مي آورد، درحاليكه يك DSS مدل محور، شبيه سازي يا ديگر مدل هاي تصميم گيري رياضياتي پيچيده را براي پشتيباني از تصميم گيرندگان ارائه مي دهد. بعدها EIS بعنوان گونه ي خاصي از سيستم داده محور معرفي گرديد. آنها اطلاعات داخلي و خارجي يكپارچه را فراهم مي آورند و بواسطه يك فاصل گرافيكي كاربر دوستانه و خيلي منعطف، اطلاعاتي را براي مديران ارشد به شيوه اي بهنگام ارائه مي دهند (Rockart and DeLong, 1988).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 114 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Designing and evaluating an online role play in conflict management
عنوان فارسی مقاله: طراحی و ارزیابی ایفای نقش آنلاین در مديريت تعارض
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله معرفی ایفای نقش آنلاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آنلاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است.
طراحی / روش/ دستیابی- با در نظر گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض، طراحی و ارزیابی شده است. داده ها از طریق بررسی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایت مندی جمع آوری شده است.
یافته ها- در کل اکثر دانشجویان احساس می کردند که ایفای نقش را آموخته و در آن شرکت کرده اند. بیشتر یافته های قطعی این بوده است که دانشجویان از تجربه ایفای نقش شان راضی بوده اند.
محدودیتهای تحقیق/ مفهومات ضمنی- محققان سعی دارند ابعاد و مقیاس موفقیت را در ایفای نقش آنلاین گسترش دهند. مقیاس هایی که به منظور ارزیابی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایت مندی از ایفای نقش بدست آمده قابل گسترش و آزمایش است و تاثیرات آن بر یادگیری نیاز به بررسی بیشتر دارد.
مفاهیم کاربردی- توصیه شده است که استادان مسائل کلیدی مشخص طرح ایفای نقش آنلاین را در گزارش ذکر کنند. به نظر می رسد تشویق دانشجویان برای تفکر و تامل، مطالعه و تحقیق بیشتر در رابطه با ایفای نقش آنلاین مهمترین چالش است.
اصالت/ ارزش- همکاری آنلاین، مفیدتر از چشم انداز یادگیری اینترنتی مورد بحث می باشد. به هر حال، چالش بر سر پژوهش و تمرین بر این مبنا می باشد که چگونه موزش الکترونیکی مشترک می تواند توسعه یابد. این مقاله بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه می توان ایفای نقش آنلاین را طراحی و ارزیابی کرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 110 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: مطالعه و بررسی سیستم اگزوز ماشین
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 78
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت خودرو از رشته صنایعی است که در ایجاد ارتباط بین شهرهای مختلف از نظر داد و ستدو تجارت و حمل و نقل کالا و رساندن آنها به نقاط مورد لزوم و حتی مبادلات فرهنگی اهمیت فراوانی دارد . یکی از قسمتهای یک اتو مبیل سیستم اگزوز است .در این تحقیق به برسی و مطالعه سیستم اگزوز خودروهای سواری پرداخته شده است .
سیستم اگزوز دارای قسمت های مختلفی است که هر یک وظیفه ای خاص دارند اما در نگاه کلی وظیفه سیستم اگزوز هدایت گازهای خروجی و مستهلک کردن ضربه های ناشی از فشار متغیر گازهای وارد شده به دستگاه اگزوز را که در موقع باز شدن سوپاپ دود به وجود می آید دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 72 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: بررسی اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 310
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این پروژه که ترجمه فصل یک و سه کتاب لاتین شاسی اتومبیل (اصول مهندسی) تالیف پروفسور جانسن ریمپل و هلمت استول می باشد، به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد.
در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 75 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: بررسی اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 310
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این پروژه که ترجمه فصل یک و سه کتاب لاتین شاسی اتومبیل (اصول مهندسی) تالیف پروفسور جانسن ریمپل و هلمت استول می باشد، به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد.
در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 137 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه بررسی نیروگاه های خورشیدی در ایران
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 112
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
خورشيد نه تنها خود منبع عظيم انرژي است، بلكه سرآغاز حيات و منشاء تمام انرژي هاي ديگر است. طبــق برآوردهاي علمي در حــدود 6000 ميليون ســال از تولد اين گوي آتشين مي گذرد و در هر ثانيه 2/4 ميليون تن از جرم خورشيد به انرژي تبديل مي شود. با توجه به وزن خورشيد كه حدود 333 هزار برابر وزن زمين است، اين كره نوراني را مي تــوان بعنوان منبع عظيم انرژي تا 5 ميليارد سال آينده به حساب آورد.
خورشيد عامل و منشاء انرژي هاي گوناگوني است كه در طبيعت موجود مي باشد، از جمله: سوختهاي فسيلي كه در اعماق زمين ذخيره شده اند، انرژي آبشارها و باد، رشد گياهان كه بيشتر حيوانات و انسان براي بقاي خود از آنها استفاده مي كنند، مواد آلي كه قابل تبديل به انرژي حرارتي و مكانيكي هستند، امواج درياها، قدرت جذر و مد كه بر اساس جاذبه و حركت زمين به دور خورشيد و ماه حاصــل مي شود، اينـها همه نمـادهايي از انرژي خورشــيد هستند.
قطر خورشيد 106× 39/1 كيلومتر است و از گازهايي نظير هيدروژن ( 8/86 درصد) هليوم (3درصد) و 63 عنصر ديگر كه مهمترين آنها اكسيژن، كربن، نئون و نيتروژن است، تشكيل شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 93 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Decision support systems in information technology assimilation
عنوان فارسی مقاله: سيستم پشتيبان تصميم گيري در جذب فناوري اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مجموعه بالقوه‌اي از برنامه‌هاي کاربردي سیستم پشتیبان تصمیم ( (DSSتوسط سازمان‌هاي پويا و متحولي که در زمينه فناوری رايانه پيشرفت کرده اند، ايجاد شده است. براي برنامه ريزي استراتژيک سازمان يا نقشه راه، درک درستي از برنامه‌هاي کاربرديDSS حائز اهميت است. اين تحقيق مي کوشد تا تعريفي ازDSS، و جذب فناوري اطلاعات در سازمان ها، و پويايي جذب DSS ارائه کند. آنچه که به عنوان ابزارهاي DSS جذب برنامه‌هاي کاربردي سازمان مي شود شامل آنهايي است که به عنوان برنامه‌های کاربردي يک بارهDSS (غير تکراري) در سطح برنامه ريزي استراتژيک وارد سازمان مي گردد. انتقال فناوري تا جاگيري ابزارها در برنامه‌هاي کاربردي پشتيبان تصميم ساختار يافته (SDS) يا سيستم‌هاي فرايند تبادل (TPS) ادامه دارد. بنابراين مديران و محققان بايد آنها را به عنوان يک سيستم SDS/TPS و نه DSS ببینند. شناسايي نقشه راه جذب فناوري اطلاعات، به انتقال فناوري کمک مي کند و آن را به رسميت مي شناسد- اين به معناي قابل قبول بودن ايجاد اين انتقال است.
مقدمه
چه موقع يک سيستم پشتيبان تصميم گيري واقعا يک DSS نيست؟ غالبا يک برنامه کاربردي که شامل تصميم گيري به هر روشي است به عنوان DSS طبقه بندي مي شود. پيشرفت هاي پويا در زمينه تکنولوژي رايانه در برنامه‌هاي کاربردي مثل DSS موثر مي باشد. در نتيجه اين پيشرفت ها بوده که اين برنامه‌هاي کاربردي همواره در حال تغيير مي باشند.اين موضوع سبب شده است که تقريبا متوقف کردن چنين تغييراتي براي برنامه‌هاي کاربردي DSS غير ممکن باشد. بديهي است که ماهيت تغييرات DSS به موازات پيشرفت توسعه تکنولوژي رايانه در جريان مي باشد. کدون[9] گزارش مي دهد که قانون مور ( دو برابر شدن قدرت رايانه در هر هيجده ماه ) دست کم براي 5 سال ديگر سر مي رسد. اين امر نشان دهنده اين است که سيستم‌هاي اطلاعاتي پيشرفت خود را در دستورالعمل‌هاي جديد و متنوع ادامه خواهد داد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 109 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Decision support system and Information Technology
عنوان فارسی مقاله: سيستم پشتيباني تصميم گيري و فناوري اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
استفاده از سيستم پشتيباني تصميم گيري (DSS) فرايند تصميم گيري را به تاخير مي اندازد و كاربر را ملزم به پرداخت هزينه ي بكارگيري سيستم مي نمايد. پيكربندي هاي موجود سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري، سودآوري سيستم پشتيباني تصميم گيري (DSS) را ضمانت نمي كنند. اگر DSS پيام هايي را بوجود مي اورد كه تصميم گيرنده مي تواند پيش بيني را انجام دهند، ‌ازاينرو هزينه و زمان انتظار به سبب بكارگيري DSS موجه نخواهد بود. اين مقاله يك سيستم پشتيباني تصميم گيري مجهز به يك مدل مبتني بر دانش را مطرح مي سازد كه به تصميم گيرنده قبل از بكارگيري DSS مي گويد كه آيا بكارگيري DSS مقرون به صرفه است يا خير؛ اگر بكارگيري DSS سودآور نباشد،‌ درنتيجه تصميم گيرنده بايستي تصميم گيري را بر مبناي قضاوت ذهني مديريت محض قرار دهد. مقاله حاضر از يك نمونه عددي براي توضيح كاركرد DSS پيشنهادي استفاده كرده است.
مقدمه
عليرغم توسعه ي ابعاد معنايي و كارامدي سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري (DSS)، علاوه بر پيشرفت هاي فناورانه در زمينه سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر، تركيب بندي هاي موجود اين سيستم ها در پشتيباني از كاربرد مقرون به صرفه آنها ناكام مانده اند. در پي ديدگاه اوليه ي گوري و اسكات مورتون (1971) درمورد يك DSS،‌ ابعاد تكنولوژيكي DSS بطور مستمر بهبود يافته اند. مسيرهاي عمده ي اين پيشرفت DSS را به روش محاسبه اي در برنامه هاي كاربردي داده پردازي الكترونيكي (EDP) (Alter, 1980)، رويكرد مبتني بر دانش يا پردازش نمادين سيستم هاي خبره (Bonczek et al., 1980)، و معماري سيستم و فرايند توسعه (Keen, 1980; O’Keefe, 1986) مرتبط مي سازد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 144 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically
عنوان فارسی مقاله: ايجاد قابليت شناخت مشتري: مديريت استراتژيكي برنامه هاي مديريتي ارتباط با مشتری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنگامي كه تقاضاي روزافزون مشتريان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا به پیاده سازی برنامه هاي مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در رابطه با پروسه هاي داخلي که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد مشتري کند،، اطلاعات بسيار كمي در دست بود. در اين مقاله چها رچوب مفهومي در رابطه با پروسه هاي داخلي موجود در برنامه هاي شناخت مشتري معرفي شده است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند. این چارچوب بر مبنای 5 بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.
1. مقدمه
واژه شبکه، به عنوان نشانه ي هر سازما ن براي توصيف الگوي روابط موجود كه با استفاده از روابط گزارش شده ي مراتبي، وابستگي به كار، تسهيم اطلاعات و مانند اينها به كار برده مي شود . تئوري ها ي گزينه اي استراتژيك بر توانايي مديران به طراحي مجدد شبكه ها ي دا خلي سازماني با تغييرات محيط و كارها تاكيد دارد. براي مديران، شبكه ها چيزهايي هستند كه مفاهيم را براي كارهايي كه مي خواهند انجام دهند، مي سازند . همچنين چيزي است که مي تواند باعث ايجاد منابع بيشتر و محدوديت هاي كمتر شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 124 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی طراحی ربات با دو درجه آزادی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 60
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه انواع روبات هایی که در دنیا وجود دارند ما را در انجام بسیاری از فعالیت های صنعتی ، کشاورزی ، تجاری ، خانگی و ... سهل و آسان نموده اند. لذا آنچه که روز به روز در پیشرفت این حرفه یعنی طراحی و ساخت انواع روباتهای صنعتی ، مهم و حیاتی به نظر می آید طراحی و ساخت ابزارهایی است که بتواند خواسته های مورد نیاز بشریت را مرتفع سازد. بنابراین می بینیم که طراحی و ساخت این چنین روباتهایی چقدر برای بشر دارای اهمیت می باشد .
لذا در این مجموعه ای که شما ملاحظه می فرمائید طراحی یک روبات با دو درجه آزادی در صفحه قائم در نظر گرفته شده است تا با طراحی این چنین روبات هایی بیشتر از قبل آشنا گردیم. روبات مذکوری که در این مجموعه در مورد طراحی آن بحث و گفتگو خواهد شد روباتی است که دارای دو بازو می باشد که برای به حرکت در آوردن از این بازوها نیاز به یک موتور می باشد که می بایست برای کنترل حرکت بازوهای این روبات از یک کنترل کننده مناسب استفاده شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 132 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خنک كن های گريت کولر كلينكر در صنعت سیمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
سیمان کالایی ارزان و سنگین می باشد و مصرف آن وقتی به صرفه است که محل تولید ومصرف تا حد امکان به هم نزدیک باشد در ابتدای ساخت تاسیسات راه آهن مقدار قابل توجهی سیمان از خارج واردگردید ولی بعد از مدتی تصمیم گرفته شد یک کارخانه سیمان با توجه به تحقیقات و مطالعات اولیه زمین شناسی در هفت کیلومتری جنوب تهران درنزدیکی کوه بی بی شهر بانو احداث گردد و در سالهای بعد با توجه به اینکه مردم از این محصو ل استقبال می کردند کارخانه های با ظرفیت چند برابر کارخانه اول که معادل صد تن در روز بود احداث گردید و هم اکنون نیز در سال چندین کارخانه با ظرفیت های حدود چهار هزار تن در روز راه اندازی می شود .ساخت سیمان به چهار روش صورت می گیرد . که این روشها عبارتند از :
1- روش تر
2 - روش نیمه تر
3- روش نیمه خشک
4- روش خشک
سه روش اول بدلیل مصرف آب فراوان و مصرف انرژی و سوخت زیاد و همچنین تولید گازهای گلخانه ای در کشورهای صنعتی کاملا منسوخ شده و در کشور ما به تدریج بر چیده می شود . در این روشها مواد خرد شده به همراه آب در آسیابها ساییده شده و مواد حاصل به صورت دوغاب یا خمیری شکل در روشهای نیمه خشک وارد کوره های دوار جهت پخت می شوند. به واسطه پخت مواد همراه آب نیاز میباشد که طول کوره ها بسیار بلند وسوخت مورد نیاز زیاد و حجم مواد ورودی کم باشد. این کوره ها با ظرفیت های از 100 تا 600 تن می باشند که به عنوان مثال یک واحد 600 تنی کوره ای به طول 160 نیاز دارد در حالی که در سیستمهای نوین خشک جهت تولید 4000 تن به کوره هایی کمتر از 60 متر نیاز است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 90 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Conflict handling, trust and commitment in outsourcing relationship
عنوان فارسی مقاله: مدیریت تعارض، اطمينان و تعهد در روابط برون سپاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مطالعه مدل تجربي و نظری را ارائه مي كند كه توپولوژی مدیریت تعارض را که اطمينان و تعهد را در روابط برون سپاري B2B (تجاری- تجاری) تحت تاثیر قرار می دهد، شناسايي مي كند. سه توپولوژی مدیریت تعارض با نام هاي: ادغام ، انطباق و تراضی براي اثرات آنها روي اطمينان و تعهد ارائه دهندگان خدمات برون سپاري منابع انساني (HR) هندي و چيني مورد بررسی قرار گرفته است. اين مقاله همچنين تاثير متعادل كننده فرهنگ در روابط را هم مورد ملاحظه قرارمي دهد. داده ها از شرکت های هندی و چینی که خدمات برون سپاری که منابع انسانی را فراهم می کنند و به تحلیل آن ها با استفاده از تحلیل رگرسیون چندگانه زنجیره ای پرداخته اند، گرداوری شده است. همچنین خروجي هاي مشابه و غير مشابه اي در مطالعه مد نظر قرار می دهیم. مخصوصا اينكه، شيوه هاي مدیریت تعارض، به طور قابل ملاحظه اي در ارتباط با تعهد و اطمينان می باشند. اطمينان به عنوان میانجی در ارتباط با شیوه های مدیریت تعارض با تعهد می باشد. اثر مقايسه كردن مدیریت تعارض در اطمينان و تعهد از طريق فرهنگ تعديل مي گردد- به طور قابل ملاحظه اي براي ارائه دهندگان خدمات چيني بالاتر از هندوها می باشد. فرهنگ همچنين اثر مستقيم روي تعهد دارد اما نه روي اطمينان. پیامدهای نظری، فرهنگي و مديريتي يافته ها نشان داده شده است.
1- مقدمه :
واژه برون سپاري منابع انساني در اين مقاله به فعاليت فروشندگان خارجي براي اجراي يك فعاليت منابع انساني كامل ، مثل آموزش ، پرداخت ، ... ) براي يك سازمان اطلاق مي گردد. يك تعداد فرآيند از سازمان ها عمليات منابع انساني خودشان را برون سپاري مي كنند. مطابق با اداره ملي كار (2004 )، دو سوم مديران منابع انساني مورد ملاحظه مي گويند واحد هاي منابع انساني آنها حداقل يك فعاليت منابع انساني را برون سپاري مي كند مطالعات قبلي مزايا و معايب برون سپاري كردن را مستند سازي كرده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 165 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Company Size Effect in Innovative Performance
عنوان فارسی مقاله: تأثیر اندازه شرکت در عملکرد نوآوری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق، نتایج پژوهشی است که هدف آن ارزیابی تأثیر اندازه شرکت در عملکرد مدیریتی منابع بیرونی فناوری اطلاعات و تأثیرات متناظر این فعالیت ها در عملکرد نوآوری شرکت ها می باشد. این بررسی، بر مبنای داده های گرداوری شده از شرکت های صنعتی برزیل که نوآور می باشند، جمع آوری شده است. تحلیل روابط بین مدیریت منابع درونی اطلاعات فناوری و عملکرد، بر طبق به اندازه شرکت ها آشکار کرده است که گرچه این موارد محدود به تعداد کمی می باشد، چندین تفاوت آشکار در جنبه های مربوط به دسترسی به فناوری و انواع منابع بیرونی از اطلاعات فناوری وجود دارد که توسط شرکت ها بکار گرفته شده اند. چندین تفاوت بارز بین شرکت های کوچک و بزرگ در مورد چگونگی تأثیرگذاری سبک های مدیریتی بر عملکرد نوآوری نیز آشکار شده است.
1- مقدمه
این مقاله برای درک پردازشی در ارتباط ارزیابی فناوری اطلاعاتی و عملکرد نوآوری هستند، پیشنهاد شده است و تمرکز آن بر سبک هایی است که کسب و کارها بر طبق اندازه و هدف شان برای ایجاد یک چهارچوب کاری عملی و نظری برای توسعه ی یک پردازش نوآوری فناوری پایدار اقتباس کرده اند.
مدیریت شکل های دسترسی به فناوری و منابع فناوری اطلاعات و منابع کاربران بین شرکایی در توسعه نوآوری، فرصت های تجاری را توسعه و عملکرد را بهبود می بخشد. کسب و کارها شراکتشان را با هدف استفاده از منابع بیرونی اطلاعاتی برای اهداف نوآوری تقویت می کنند؛ اگرچه آنها هنوز هم به یک استراتژی مدیریتی نیاز دارند. (linder,2003).
چندین پژوهشگر، همزمان سعی در اثبات تأثیر اندازه ی کسب و کارها بر توسعه ی فعالیت های در ارتباط با نوآوری داشتند که بسیاری از آنها تا به حال شناخته شده اند. (Greve,2008) شرکت های بزرگ به لحاظ دررونی، ساختارهای حرفه ای تر و پیچیده تری دارند. در نتیجه، تصمیمات به یک حالت کمتر وابسته ای به امور اداری اتخاذ می شوند و از لحاظ تغییر کردن، انعطاف کمتری دارند (Chen, 1995). شرکت های بزرگ به لحاظ بیرونی، قدرت بازاری قوی تری دارند و یک تأثیر قوی تر در انتشار نوآوری دارند(Boone, 2004).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 84 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی دستگاه EGR
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
- EGR چیست ؟
EGR مخفف کلمات لاتین زیر می باشد :
Exhaust Gas Recirculation
و به معنای بازگشت یا چرخش مجدد گازهای خروجی اگزوز می باشد. در حقیقت سیستمی است که سبب بازگشت مقداری از گازهای اگزوز٬ به داخل موتور و محفظه سیلندر می شود.
1-1- EGR چه سودی دارد :
همان طور که می دانید با روشن شدن موتور و شروع به کار اتومبیل٬ از خروجی موتور یا همان اگزوز گازهای آلاینده ای وارد اتمسفر می شوند و هر چقدر هم که موتور با شرایط ایده آل کار کند باز هم حجم زیادی از این گازها وارد محیط اطراف می شوند٬ که شامل دی اکسید کربن(CO2)مونو اکسید کربن(CO)و اکسیدهای نیتروژن(NOx) هستند.
در این بین اکسیدهای نیتروژن از خطرناک ترین گازهای آلوده کننده محیط زیست به شمار می آیند و البته فقط در دماهای بسیار بالا قابلیت تولید دارند و مرز حرارتی تولید این اکسیدها حدود ۲۵۰۰ درجه سانتی گراد می باشد . مسلم است که با گذشت زمان و کار کردن موتور دمای اتاقک احتراق بالا و بالاتر رفته و خصوصا در شرایط تحت بار٬ از مرز ۲۵۰۰ درجه نیز می گذرد و سبب تولید حجم قابل توجهی از اکسیدهای نیتروژن می شود که به راحتی وارد فضای اطراف می شوند. سیستم egr با وارد کردن درصدی(حدود ۵ تا ۱۰ درصد) از گاز خروجی موتور-که شامل حجم زیادی دی اکسید کربن می باشد-به منیفولد ورودی و از آن جا به داخل محفظه انفجار٬ سبب کاهش دمای آن شده و آن را زیر ۲۵۰۰ درجه نگاه می دارد. پس با این روش به راحتی تولید اکسیدهای خطرناک نیتروژن را کنترل نموده و به عدم آلودگی محیط زیست کمک شایانی می نماید.
اما این کاهش دما چگونه صورت می گیرد : همان طور که می دانید هر چقدر حجم مخلوط سوخت و هوا در سیلندر٬ یا به عبارت دیگر حجم محفظه احتراق بیش تر باشد انفجار بزرگ تری صورت گرفته و گازهای بیش تری تولید شده و دما بالاتر می رود. پس اگر بتوان حجم محفظه احتراق را به روشی کوچک کرد دما کمتر بالا می رود این کار در سیستم EGR با وارد کردن مقداری گاز سوخته موتور که بیش تر شامل CO2 است٬ انجام می شود و حجم موثر محفظه را اندکی کاهش داده و سبب کنترل دما می شود. در ضمن اندکی CO ورودی نیز امکان ترکیب مجدد تبدیل شدن به CO2 را می یابند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 105 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 98
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این کمپرسورها شامل یک محور مدور با چندین تیغه بوده که در داخل یک پوسته بیضی شکل می گردند. قسمتی از این پوسته توسط مایعی که معمولا آب می باشد پر می شود. هنگامیکه محور می گردد، تیغه ها به شکل یک تعدادی سطل در می آیند. در هنگام چرخش محور ، سطلهای ایجاد شده توسط پره ها، مایع را به همراه روتور حمل می کنند. چون سیال در محیط پوسته ادامه مسیر می دهد، سیال متناوبا فضای بین تیغه ها را پر و خالی می کند. هنگامیکه سیال این فضا را ترک می کند، گاز از دهانه ی ورودی به داخل محفظه محور کشیده می شود. در حالیکه محور به گردش خود ادامه می دهد،سیال به داخل محفظه محور برگشته و حجم داخل محفظه کاهش می یابد. در هنگامیکه حجم کاهش یافت آنگاه فشار گاز افزایش می یابد. در هنگامیکه محفظه محور از جلوی دهانه خروجی عبور می کند، گاز فشرده شده به داخل یک جداکننده مایع/گاز ریخته شده و سپس از آنجا به داخل سیستم فرآیند فرستاده می شود. در شکل 2-5 یک نمونه کمپرسور رینگ مایع نشان داده شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 89 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Building a hospital referral expert system with a Prediction and Optimization -Based Decision Support System algorithm
عنوان فارسی مقاله: ايجاد سيستم خبره ارجاع بيمارستان همراه با الگوريتم سيستم پشتيباني تصميم گيري مبتني بر بهينه سازي و پيش بيني
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقيق كنوني براي ايجاد يك سيستم خبره با استفاده از مسئله ارجاع بيمارستاني به عنوان نمونه، شيوه جديدي را ارائه مي دهد. عوامل زيادي نظير خصيصه هاي سازماني، ريسك هاي بيمار، پيمودن مسافت و فرصت هاي ادامه حيات و عوارض، می بايست در تصميم گيري انتخاب بيمارستان گنجانده شوند. مطلوب اين است كه هر بيمار به طور جداگانه به وسيله فرايند تصميم نه تنها با در نظر گرفتن وضعيت شان بلكه باورهاي آن ها در مورد ارزیابی مقایسه ای ميان خصيصه هاي بيمارستاني مطلوب، درمان شود. يك سيستم خبره مي تواند به اين تصميم گيري پيچيده كمك نمايد. بالأخص زماني كه عوامل زيادي بايد در نظر گرفته شوند، ما روشي را پيشنهاد داده ايم كه الگوريتم سيستم پشتيباني تصميم گيري مبتني بر بهينه سازي و پيش بيني (PODSS) خوانده مي شود كه بدون يك پايه دانش مشخص، سيستم خبره اي را به وجود مي آورد. اين الگوريتم دانش را خودش با ايجاد طبقه سازي هاي يادگيري ماشيني از طريق مجموعه اي از نمونه هاي برچسب زده شده، كسب مي كند. در پاسخ به يك سؤال، ‌الگوريتم با استفاده از يك مرحله بهينه سازي، پيشنهاد سفارشي مي دهد تا به بيمار كمك مي كند که احتمال دستيابي به يك نتيجه مطلوب را به حد اكثر برساند. در اين حالت،‌ بيمارستان پيشنهادي، راه حل بهينه اي است كه احتمال نتيجه مطلوب را به حداکثر مي كند. اين سيستم خبره با طرح ريزي درست مي تواند عوامل زيادي را تركيب كند تا اينكه پشتيباني تصمصم گيري انتخاب بيمارستان را در سطح فردي ارائه نمايد.
1- مقدمه:
كيفيت مراقبت بهداشتي در ايالات متحده مسئله خيلي مهمي به شمار مي آيد. سالانه ده ها هزار نفر آمريكايي جان خود را از دست مي دهند و خيلي ها از جراحات غيركشنده ناشي از اشتباهات موجود در سيستم مراقبت بهداشتي رنج مي برند. رهيافت هاي زيادي در جهت حل اين مسئله هدايت گرديده اند. براي نمونه، چاچوب بهداشتي IT استراتژي هاي زيادي ارائه نموده است، نظير ارتقاء گزينش IT ، پرورش همكاري ها، و افزايش حق انتخاب مصرف كننده آگاه در مورد درمانگاه ها يا آسايشگاه ها. آخرين استراتژي اهميت دارد زيرا گوناگوني كيفيت مراقبت در سراسر نهاد هاي مراقبت بهداشتي، زياد است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 87 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Attract and Retain Top Talent
عنوان فارسی مقاله: جذب و حفظ استعدادهای برتر
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با گذشت 15 ماه، اکتبر 2010 نشانگر نخستین زمانی بود که تعداد استعفا در یک ماه، بر میزان اخراج از کار فزونی گرفت، این امر نشانه جدی برای آغاز بهبود و بازیابی اقتصاد است. اگرچه ما همگی خواستار اقتصاد سالم هستیم، مدیران با این واقعیت مواجه شده اند که اقتصاد روبه رشد با جابجایی های شغلی بیشتر همراه است. به همین دلیل، دو اقدام بسیار مهم که مدیران در سال 2011 قادر به اجرای آن هستند عبارتست از 1) حفط کارکنان بسیار مستعد در گروه یا تیم خود، و 2) صرف مدت زمان برابر جهت آماده سازی برای جابجایی شغلی.
در عمل می توان از بسیاری از جابجایی شغلی اجتناب کرد. عامل موفقیت در نگهداری کارکنان، تمرکز بر کارمندان ارشد است. این امر احتمالاً بهتر از آن است که بهترین کارکنان شما توسط کاریاب ها و رقبا به کار گرفته شوند – یا از ارزش کارکنان شما در بازار کار امروز بخوبی آگاه باشند. مدیران باید این ارزش را به کارمندان خود انتقال دهند که ماندن در شغل فعلی بهترین تصمیم در حرفه کاری آنان می باشد.
با این وجود، حتی زمانی که بهترین اقدامات برای حفظ کارکنان صورت می گیرد، مواردی به استعفا منجر می شود. در این حالت، مدیران باید همواره آمادگی جایگزینی این سمت با کاندیدهای با شرایط عالی داشته باشند. به همین دلیل مدیران در جلب بهترین افراد بایدهمانند حفظ برترین استعدادها بسیار فعالانه عمل کنند. این استراتژی میزان جابجایی شغلی را کاهش می دهد و به شما در مقام کارفرمای موردنظر اعتبار می بخشد.
حفظ بهترین کارمندان
جابجایی شغلی کارکنان هزینه های مالی زیادی را به گروه و سازمان وارد می سازد. با درنظر گرفتن زمان توقف کار، استخدام، مصاحبه، مشورت و زمان ارزیابی، هزینه جایگزینی موقعیت در سطح ورودی معمولاً برابر 50 تا 100 درصد حقوق کارمند مربوطه است. سمت مدیریت یا اجرایی هزینه ای بیش از 200 درصد حقوق این افراد به همراه دارد!

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 94 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 82
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از همان روزهای اولیه ساخت اتومبیل و حتی قبل از آن ، در زمانی که اسب‏ها گاری را می‏کشیدند ، به خوبی معلوم و مشخص بود که ناهمواری‏های سطح جاده برای مسافران نامناسب است و باید این ناهمواری‏ها و مسافران از یکدیگر جدا می شدند.
این جداسازی خیلی بیشتر از یک مسئله فقط درباره راحتی است. دست اندازهای پی در پی و گودال‏های سطح جاده که سبب تکان خوردن و وارد شدن یک‏سری نیرو‏های عمودی به اتومبیل می شوند با افزایش نسبی سرعت اتومبیل نیز تغییر می کنند. با سرعت‏های بالایی که امروزه به آنها دسترسی داریم، مجموع این ضربات متوالی برای مسافران و همچنین قطعات و قسمتهای مکانیکی اتومبیل تحمل ناپذیر خواهند بود. در ضمن این تکانها مشکلاتی را برای کنترل اتومبیل نیز ایجاد می کند.در نتیجه ، یک نیروی کششی میانی بین بدنه و چرخها وجود خواهد داشت.
لرزش‏هاي پي در پي بدنه خودرو سبب خستگي راننده و سرنشينان مي‏شود. در پي آن كارايي و بازدهي رانندگي و عمر مفيد خودرو كاهش يافته و سلامتي انسان به خطر مي‏افتد، بنابراين مدل‏سازي مود سواري خودرو به‏سازي پاسخ لرزشي آن با بهره از ميراينده‏هاي ارتعاشي از ديدگاه‏هاي مهم در طراحي خودرو بوده كه آسايش سرنشين، افزايش دوام خودرو، ايمني و افزايش كنترل خودرو را به دنبال دارد.
خاصيت ميرايش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضي از اغتشاشات حركت در خودرو و حفظ بعضي ويژگي‏هاي مناسب جهت ايمني، از ويژگي‏هاي مناسب مكانيكي است كه انجام آن با يك وسيله مكانيكي امكان‏پذير است. مجموعه مشخصي كه فراهم‏گر هدف بالاست، سيستم تعليق نام دارد. اين مجموعه قلمرو وسيعي را با خواص و وظايف متفاوت در بردارد.
نقش سيستم تعليق در خودرو مهار چرخ در فضا (در سه راستاي X وY و Z ) و فراهم كردن حركات خطي و زاويه‏اي مناسب آن است. نيز چرخ‏ها را به صورت تكيه‏گاهي امن در زير خودرو نگاه مي‏دارد به گونه‏اي كه چرخ‏ها توان مهار سازي نيروهاي اعمالي به خودرو (گرانش، گريز از مركز، نيروهاي رانشي و ترمزي و ... ) را داشته باشند. ويژگي‏هاي سختي و ميرايي تعليق بايستي چنان برگزيده شوند كه پايداري و آسايش خودرو تأمين گردد.
براي پي بردن به جايگاه سيستم تعليق، خودرو را در سه حالت زير در نظر مي‏گيريم :
•بي تعليق : بدون سيستم تعليق، تاير و بدنه معلق مي‏باشند در نتيجه هر ناهمواري در سطح جاده، به سرنشينان خودرو منقل خواهد شد.
•با تعليق و بي لرزه‏گير:‌ در اين حالت تاير به زمين چسبيده ولي بدنه معلق مي‏باشد. در نتيجه بدنه خودرو به طور مداوم به بالا و پايين نوسان مي‏كند.
•با تعليق و با لرزه‏گير : در اين حالت تاير و بدنه به زمين چسبيده است و لرزه‏گير، نوسانات فنر را دفع مي‏نمايد؛ چرخ‏ها به راحتي به بالا و پايين حركت كرده و پايداري، اطمينان و راحتي خودرو را در پي خواهد داشت.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 133 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Approach to Building and Implementing Business Intelligence Systems
عنوان فارسی مقاله: رويکردی برای ساخت و پياده سازی سيستم های هوش کسب و کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مقاله با هدف تشريح فرايندهاي ساخت سيستم‌هاي هوش کسب و کار (BI) صورت گرفته است‌. نويسندگان اين مقاله با درنظرگرفتن ويژگي هاي سيستم‌هاي هوش کسب و کار، متدولوژي ويژه‌اي را براي ايجاد و به کارگيري اين گونه سيستم‌ها در سازمان پيشنهاد کرده‌اند. اين بررسي‌ها بر اهداف و سطوح کارکردي هوش کسب و کار در سازمان ها تمرکز دارد. از‌اينرو در این شرایط، رويکردي که در حین ایجاد و پیاده سازی هوش کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است دو مرحله اصلي را در برمي گيرد که از يک تقابل نسبت به يکديگر برخوردارند، يعني ايجاد سيستم هوش کسب و کار و به کارگيري هوش کسب و کار. بخش گسترده‌اي از اين مقاله متوجه هدف‌ها و وظايفي است که براي ايجاد و پياده‌سازي هوش کسب و کار مورد نظر است.
مقدمه
واقعيت اجتماعي- اقتصادي سازمانهاي امروز، آنها را ملزم به جستجوي ابزارهايي براي تسهيل فرايند کسب اثربخش داده ها، پردازش و تحليل وسيع آنها از منابع مختلف و پراکنده کرده است تا براساس آن پايه‌اي را براي کشف دانش جديد بنا کنند.
براي ساليان متمادي، سيستم‌هاي اطلاعات مديريت(MIS)، سازمانها را در انجام وظايف مختلفشان مورد حمايت قرار داده اند؛ هر چند، امروزه به سيستم‌هاي اطلاعاتي، توجه کمي مي‌شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 120 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از اين مطالعه ارزيابي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري در ايجاد وفاداري مشتريان در سايت پارس مديرمي باشد. اين مطالعه به روش توصيفي اندازه گيري انجام شده است. نمونه گيري با 170 مشتري انجام شد. براي انجام اين مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفاي کرونباخ مورد تاييد قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ براي پرسشنامه e-CRM برابر 709/0و براي پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداري مشتري 832/0 به تأييد رسيده است. نتايج تحقيقات با استفاده از دو روش همبستگي و رگرسيون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقاي e-CRM در موسسه خزر پارس مدير موثر و کدام يک بي تاثيرمي باشند. تجزيه و تحليل نتايج به دست آمده نشان دهنده آن است که پياده سازي e-CRM از لحاظ آماري رابطه مثبت معني داري با عوامل وفاداري مشتريان دارد. مدير اين شرکت ميتواند براي اجراي بهينهe-CRM از نتايج اين تحقيق استفاده نمايد ونيز مي تواند آن را با فرهنگ ايراني مطابقت داده و وفاداري بيشتر مشتريان رابه همراه داشته باشد.
مقدمه
در دو دهه گذشته، فن آوري هاي جديد نقش حياتي اي در زندگي انسان بازي کرده اند و تا حد زيادي شيوه زندگي او را تغيير داده اند. با انقلاب کسب و کارالکترونيک، چشم اندازهاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) نيز تغيير کردند. کاربردهاي مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري (e-CRM) به سرعت از ايده اي جديد به يک ضرورت استراتژيک براي کسب و کار تبديل شد. با استفاده از فناوري اطلاعات سازمان ها به سمت سازمان هاي هوشمند و دانش محور حرکت کرده اند و مديريت ارتباط با مشتري را نيز بدين وسيله کارامدتر مي کنند. با استقرار و بکارگيري E-CRM در سازمان، ارتباط با مشتري در زمان کمتر و با سرعت بيشتري صورت مي گيرد و قدرت رقابت در محيط هاي متلاطم امروزي افزايش مي يابد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 156 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: An integrated framework for outsourcing risk management
عنوان فارسی مقاله: چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- این مقاله به دنبال ارائه چارچوبی عمومی جهت ارزیابی و شبیه سازی ریسک های برون سپاری در زنجیره تامین می باشد.
طرح / روش/ رویکرد- این رویکرد ترکیبی روش تجزیه و تحلیل ریسک کیفی را که حالت ریسک-شکست زنجیره تامین و تحلیل اثر نامیده می شود، دربرمی گیرد که اقدامات شناسائی، تحلیل و کاهش ریسک را به منظور ارزیابی ریسک برون سپاری زنجیره تامین با هم ادغام می کند. ارزیابی ریسک کیفی به مدیران ریسکی این امکان را می دهد تا نمایش تصویری از ریسک های حتمی را با استفاده از نقشه ریسک تهیه کنند. شبیه سازی مونت کارلو(MSC) مربوط به ریسک های حتمی برون سپاری تحویل با استفاده از سیستم Milk-Run اتخاذ شده است.
یافته ها- متغیرهای کلیدی عملکرد و ریسک برون سپاری تحویل با استفاده از مفاهیم آماری پایه تحلیل شده اند. چنین نتیجه گیری شد که تنظیمات تازه پیاده شده برون سپاری تحویل در سیستم Milk-Run میانگین هزینه کل و زمان تاخیر تحویل به مشتری را کاهش می دهد. با این وجود، حد معینی از ریسک و عدم قطعیت با توجه به وجود تغییر و عدم پایداری همچنان وجود دارد.
محدودیت ها / کاربردهای تحقیق- این مقاله نشان می دهد که سازمان قادر به مدیریت ریسک از طریق اتخاذ یک روش سیستماتیک برای شناسائی ریسکهای بالقوه قبل از برون سپاری می باشد و می تواند MSC را برای بررسی ریسک های قابل سنجش همچون زمان تاخیر و هزینه بکار ببرد.
کاربردهای عملی- این مقاله خط مشی عمومی برای شاغلان جهت ارزیابی برون سپاری لجستیک و مشاوران و متخصصان مدیریت لجستیک جهت ارزیابی ریسک و تاثیر برون سپاری ارائه می کند. اعتقاد بر این است که چارچوب پیشنهادی ارزیابی ریسک به تحلیل عدم قطعیت هزینه های عملیاتی کمک خواهد کرد و پایداری زنجیره تامین را تضمین خواهد کرد. با این وجود، محدودیت این تحقیق این است که طیف کامل ریسک برون سپاری به ویژه ریسک غیر قابل سنجش از طریق MSC قادر به تحلیل نخواهد بود.
اصالت/ ارزش- این مقاله چارچوب یکپارچه ای را که روش کمی و کیفی را جهت مدیریت ریسک برون سپاری با هم ترکیب می کند، پیشنهاد می دهد. این مقاله مقیاس اندازه گیری استاندارد را جهت کمی سازی ریسک در زنجیره تامین به طوری که اثربخشی برون سپاری را تعیین کند، ارائه می دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 102 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: An expanded model of the factors affecting the acceptance and effectiveness of electronic human resource management systems
عنوان فارسی مقاله: مدل پیشرفته از عوامل مؤثر بر پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با وجود کاربرد گسترده ی سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR، بررسی ها نشان داد که ممکن است چند مشکل همراه با طرح و اجرایشان به وجود آید. برای مقابله با این مشکلات، مدل پذیرش و کارآرایی eHR را توسعه دادیم که توسط استون، استون رومرو، و لوکازسکی مطرح شد. مدل توسعه یافته، موقعیتی را برای بحث مفصل از فرایندهای ارتباطات تحت این سیستم ها فراهم می کند که شامل اثرات رسانه و خصوصیات پیام می شوند. به علاوه، چند فرضیه قابل آزمایش را بر مبنای این مدل پیشنهاد می کنیم که می تواند در راهنمایی برای پیشبرد تحقیقات آینده بر سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR مفید باشند.
1. مقدمه
تکنولوژی اثر عمیقی بر رشته مدیریت منابع انسانی(HR) و در پیش برد آن بر بعضی از دستورالعمل های مدیریتی دارد. برای مثال، اغلب سازمان ها از سیستم های الکترونیکی منابع انسانی، برای جذب متقاضیان کار،( Stone,lukaszewski,&Isenhour,2005) استفاده می کنند. همچنین، به طورفزاینده ای برای ارائه آموزش، نظارت بر عملکرد کارکنان و کنترل سیستم های مزایا و حقوق قابل استفاده است (Gueutal&Ston,2005;Strohmeier,2007). در این تاریخ، محققان پیشنهاد کردند که سیستم های eHR به طور چشمگیری کارایی فرآیندهای HR را افزایش، هزینه های اجرایی و زمان معامله و تجارت را کاهش می دهد( مثل، زمان برای تعویض کارکنان) (Gueutal&Stone,2005). اگرچه نتایج تحقیقات اخیر نشان داد که تنها 14% از شرکت ها گزارش می کنند که قادرند تصمیمات بهتری درباره HR بگیرند .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 112 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: An analysis of strategic human resource management in Iran
عنوان فارسی مقاله: تحلیل استراتژیک مدیریت منابع انسانی در ایران
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پیامدهای استراتژیکی مدیریت منابع انسانی (SHRM) در بخش های مختلف جهان در تحقیقات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. عمق اجرای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) منجر به بهره وری سازمان ها می گردد. تحقیق کنونی بررسی مفهومی در مورد پیامدهای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) در ایران است. شرایط و عناصری که در اجرای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) در این کشور شرکت دارند به توجه بیشتری نیاز دارند. این مقاله در جستجوی عواملی است که بر اجرای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) در ایران تاثیر گذار هستند. برای توضیح، این تحقیق به فرهنگ در سطح ملی می پردازد که بر سبک مدیریتی در سازمان ها تاثیر می گذارد. این مقاله همچنین به بررسی فقدان مدیر مناسب به عنوان مانعی در مسیر مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) می پردازد. طرز تفکر مدیران و مداخله فرهنگی باعث جلوگیری از جذب نیروی کار مستعد و قرار دادن آنها در مسیر پیشرفت سازمان می گردد.
مقدمه
حوزه مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) به تعالی قابل توجهی در طول دو دهه گذشته رسیده که از این تعالی لذت می برد هم بصورت علمی و هم عملی. رشد موازی در هر دو بخش تحقیقات موجود و علاقه در میان مدیرانی که در این زمینه فعالیت می کنند موارد قابل توجهی را در میان آزمایشات بوجود آورده که مدیران یا از آن آگاهی ندارند یا به سادگی علاقمند به پیشرفت های علمی و تحقیقاتی در این زمینه نمی باشند.
همزمان با آغاز بلوغ و پیشرفت استراتژی HR زمان آن فرا رسیده که مشخص کنیم حوزه تحقیق و تمرینات مدیریتی به کجا رسیده است. اگرچه با گذشت نزدیک به دو دهه از پیشرفت علمی، این حوزه بطور آشکاری تاثیر خود را در آینده نشان خواهد داد. در تحقیق مربوط به مطالعات جهانی که سازمان هایی را نشان می دهد که می توانند فواید رقابتی بیشتری را بوجود بیاورند و در بازار سهم بیشتری داشته باشند

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 119 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: A critical review of knowledge management as a management tool
عنوان فارسی مقاله: بررسی نقادانه مدیریت دانش به عنوان ابزار مدیریتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
طی چند سال گذشته بحث های فشرده ای درباره اهمیت مدیریت دانش در جامعه ما صورت گرفته است. مدیریت دانش به عنوان فاکتور مهم و ضروری برای بقای سازمان و حفظ توان رقابتی می باشد. برای قرار گرفتن در صف جلو، سازمان ها نیازمند ظرفیت خوبی برای حفظ، توسعه، ساماندهی، و بکارگیری توانایی کارکنانشان می باشند. دانش و مدیریت دانش به عنوان مشخص مهم روزافزونی برای بقای سازمان می باشد. اکتشاف مدیریت دانش با توجه به محتوا، تعریف و دامنه آن در نظریه و عملکرد، استفاده و کاربرد آن و اشاره به بعضی از مسائل مرتبط به آن، در چنین مفهومی ضروری می باشد. سهم اصلی این مقااله در ارتباط با برسی پژوهش های گسترده در زمینه مدیریت دانش می باشد
مقدمه
طی چند سال گذشته بحث های فشرده ای درباره اهمیت مدیریت دانش در جامعه ما "سوئد" صورت گرفته است. استادان و پژوهشگران از رشته های متفاوتی مانند جامعه شناسی، اقتصاد، و علم مدیریت توافق دارند که تحولی رخ داده است -"دانش " در کانون صحنه است. مدیریت دانش و مفاهیم استراتژی مرتبط به عنوان اجزاء مهم و ضروری برای سازمانها به منظور بقا و حفظ توان رقابتی ترویج می شوند. توجه به مدیریت دانش توسط مدیران ضروری شده است. برای بخش خصوصی و دولتی هردو، مدیریت دانش به عنوان پیش شرط بهره وری و انعطاف بیشتر محسوب می شود.
نیروهای قدرتمندی درحال تجدید شکل دنیای اقتصاد و کسب وکار هستند وخیلی ها یک جابجایی بنیادین در فرآیندهای سازمان و استراتژی منابع انسانی را اعلام می دارند. نیروهای اولیه تغییر شامل جهانی شدن، درجه بالاتر پیچیدگی، تکنولوژی جدید، رقابت روزافزون، نیازهای درحال تغییر مشتری و ساختارهای درحال تغییراقتصادی و سیاسی هستند.
سازمان ها دریافته اند که مزیت های رقابتی تکنولوژی - پایه گذرا هستند و تنها مزیتهای رقابتی پایداری که دارند کارکنانشان هستند. این تحول باعث شیب دارترشدن منحنی های یادگیری گردیده زیرا سازمانها برای تطبیق سریع، پاسخگویی سریع تر و شکل دهی پیش نگرانه صنایع خود درحال تلاش مضاعف هستند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1931
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 791
  • بازدید ماه : 2,071
  • بازدید سال : 21,466
  • بازدید کلی : 526,966