loading...
در پی فردا
سارا بازدید : 79 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: گزارش کارآموزی رشته مکانیک پیرامون لیفت تراک
صفحات: 25
فرمت: Word
کیفیت: عالي

انسان از آغاز آفرینش تا کنون به دنبال پیشرفت و تکامل در امور خویش بوده است و همیشه کاری را می گزیده که کمترین هزینه (چه از نظر اقتصادی و چه از نظر زمانی و …) را طلب کند . با انقلاب های صنعتی در جهان و پیشرفت های شگرف در زمینه های متفاوت شاید حالا معنای ضرب المثل دیرین و شیرین ایرانیان بیشتر قابل تفهیم باشد ( وقت طلاست ) . زمانی شاید به نظر نمی رسید که آدمی برای ارتباطات ، حمل و نقل و خیلی موارد دیگر هزینه ای را بپردازد تا در وقتش صرفه جویی کند اما اکنون این زمان فرا رسیده است و ابزار و ادواتی که در فهم بشر نمی گنجید امروزه از لوازم اجتناب ناپذیر زندگی او به شمار می رود که یکی از این ماشین ها و ابزار آلات “لیفت تراک” است . نگاره پیش رو شرحی بر این ماشین و گزارشی اجمالی  از دوره کارآموزی چند روزه ی گذرانده شده ی اینجانب در کارگاه تولیدی صنعتی ماهان لیفت تراک است.

فهرست :

مقدمه

تاریخچه و معرفی لیفت تراک

انواع  لیفت تراک

اجزاء اصلی لیفت تراک

لیفت تراک چگونه کار می کند؟

ویژگی های ایمنی لیفت تراک

آموزش کاربر لیفت تراک

حوادث لیفت تراک

الحاقی لیفت تراک

آشنایی با ماهان لیفت تراک

شرح مختصری از عملکرد کار آموز در واحد تولیدی

منابع و مآخذ

سارا بازدید : 407 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: گزارش کارآموزی تقویت فشار گاز شهید مکوندی‎

تهیه: آقای حامد مطلق
صفحات: 62
فرمت: Word
کیفیت: عالی

گزارش کارآموزی تقویت فشار گاز شهید مکوندی‎ ، منطقه یک عملیات انتقال گاز با دارا بودن ۸ ایستگاه تقویت فشار گاز و یک واحد کارخانه تفکیک گاز اهواز یکی از قدیمی ترین شرکتهای تابع شرکت ملی گاز ایران می باشد که قبلا در قالب منطقه عملیاتی خوزستان تحت مدیریت پالایشگاه بیدبلند سازماندهی و ایفای وظیفه مینمود که پس از تصمیمات اتخاذ شده از سوی شرکت ملی گاز در سال ۱۳۸۰از پالایشگاه بیدبلند تفکیک شد . ازاین هشت ایستگاه تقویت فشار گاز یاد شده ۲ ایستگاه توربینی (رولزرویس) و ۴ ایستگاه انجینهای کلارک و ورتینگتون و ۲ ایستگاه  نیز توربین GEC که مجموعا عملیات جمع آوری و تقویت فشار گاز منطقه عملیاتی خوزستان را عهده دار می باشند در منطقه عملیاتی اهواز ایستگاههای شهید محمدی و شهید مصطفوی مسئولیت جمع آوری و ارسال گازهای گرفته شده از واحدهای N.G.L 600, 400 را به عهده دارند و در منطقه عملیاتی مارون ایستگاه شهید دستیاری ، مسئولیت جمع آوری و ارسال گازهای دریافتی از NGL600 را عهده دار می باشد که پس از تقویت فشار آن ، گاز را به داخل خط ً۳۰ اصلی ارسال می نماید . در منطقه آغاجاری ایستگاههای شهید مندنی زاده ، شهید مکوندی فر و شهید یوسفی مسئولیت جمع آوری گازهای دریافتی از واحـدهای NGL 100, 200 , 300  را عهده دار بوده که پس از جمع آوری با ایجاد فشار مناسب آنرا بداخل خط لوله ً۴۰ ارسال مینماید و ۲ ایستگاه دیگر یعنی ایستگاه شهید کاوه پیشه و شهید آتش پنجه که اولین گازهای خروجی از واحدهای تصفیه پالایشگاه بیدبلند را به خط سراسری اول با ایجاد فشار مناسب ارسال می نماید تا به واحد تقویت فشارگاز شهید آتش پنجه که خروجی گازهــای دریافت شده از منطقـه عملیاتی خوزستـان است می رساند و این واحد نیز گاز را به سمت ایستگاه تقویت فشار پاتاوه در منطقه عملیاتی اصفهان ارسال می نماید.

 

فهرست :

ایستگاههای تقویت فشار گاز

تشریح کلی تاسیسات

مسیر ورودی گاز به ایستگاه

مایع گیرهای مسیر ورودی گاز به ایستگاه

سیستم اندازه گیری

مسیر ورودی گاز به واحد (کمپرسور)

فیلتر تلاطم گیر مسیر ورودی مرحله ی اول

تلاطم گیر مسیر ورودی مرحله ی اول

مجموعه فنهای خنک کننده گاز – مرحله میانی

مایع گیر میان مرحله ای

ورودی مرحله ی دوم

تلاطم گیر مسیر ورودی مرحله ی دوم

مجموعه فنهای خنک کننده گاز – مرحله نهایی

مسیر تخلیه گاز

سیستم گاز سوخت مصرفی

خط سراسری مشترک گاز سوخت

مخزن تلاطم گیر گاز سوخت

مسیر تغذیه گاز سوخت انجین

راه اندازی انجین های کلارک

خاموش کردن انجین های کلارک

سیستم روغن کاری و روانکاری

انجین و کمپرسورهای گاز

دی تانک روغن

سیستم تغذیۀ روغن انجین های کلارک

سیستم روغن کاری پاورسیلندرها و کمپرسورسیلندرها

سیستم کار و روغنکاری توربوشارژها

سیستم هوای اسکاونجینگ

سیستم عملیات روانکاری کمپرسورها

مبدل و فیلتر واحد

پمپ اولیه روانکاری انجین

سیستم آب خنک کاری

سیستم آب جاکت

برج خنک کننده

پمپ های سیستم خنک کاری

سیستم آب کولینگ تاور

آب مقطر مورد نیاز برای خنک کاری

سیستم خنک کاری – آب پوششی

سیستم هوای متراکم

بهره برداری از سیستم هوای فشرده

هوای مورد نیاز ابزاردقیق

راه اندازی کمپرسور هوا

سارا بازدید : 124 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: گزارش کارآموزی رشته صنایع در شرکت یزد موزائیک
صفحات: 37
فرمت: Word
کیفیت: خوب

شرکت یزد موزائیک ( سهامی خاص) در سال ۱۳۵۴ تاسیس و با احداث و راه اندازی کارخانجات تولید موزائیک ماشینی تمام اتوماتیک ساخت کشور ایتالیا از پیشگامان تولید صنعت موزائیک ماشینی در ایران می باشد. کارخانجات تولیدی یزد موزائیک با داشتن تکنولوژی برتر و دستیابی به فنون و نو آوری ها و همچنین داشتن نشان استاندارد ایران مفتخر به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد ims ( iso 18001:1999 / ohsas / iso 14001:2004 / iso 9001:2000) از کشور های انگلیس و آلمان گردیده است. این شرکت تولیدی معادل ۵/۲ میلیون متر مربع در سال تولید دارد. از ویژگی های محصولات آن میتوان از مقاومت خمشیقدرت مکانیکی بالا  مقاوم به شوک حرارتی مقاوم به انبساط حرارتی رطوبتی و جذب آب پایین به میزان ۳٪ را نام برد. میزان صادرات این شرکت در سال ۸۴ بالغ بر ۲۰٪ کل تولید بوده که محدود به کشور های عراق و افغانستان است.

سارا بازدید : 509 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان: جزوه روستا 1

تهیه: دکتر حمیدرضا عامری سیاهویی،دکتر مهدیه احمدی
صفحات: 132
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

جزوه روستا ۱ ، این جزوه توسط دکتر حمیدرضا عامری سیاهویی و دکتر مهدیه احمدی از مدرسان دانشگاه پیام نور در ۱۳۲ صفحه تهیه شده است. این جزوه روستا ۱ شامل شش فصل می باشد. عناوین تدریس شده در این جزوه عبارت اند از :

فصل اول : تعاریف پایه مرتبط با معماری روستایی

فصل دوم : پیدایش روستا

فصل سوم : بوم شناسی

فصل چهارم : تیپ شناسی روستایی

فصل پنجم : گونه شناسی

فصل ششم : بررسی مصالح و سیستم های ساختمانی

سارا بازدید : 532 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: جزوه تنظیم شرایط محیطی 1
دانشگاه: دانشگاه بوعلی سینا
استاد: آقای محمدرضا عراقچیان
صفحات: 209
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

جزوه تنظیم شرایط محیطی ۱ ، تنظیم شرایط محیطی ۱ یکی از دروس مهم رشته معماری می باشد. جزوه پیش رو جزوه دانشگاه بو علی سینای همدان می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

سر فصل های تدریس شده در این جزوه عبارت اند از :

شناخت اقلیم (اقلیم شناسی)

انسان و اقلیم

معماری و اقلیم

سایر صورت های انرژی

اصول اجرایی و عملی هماهنگی معماری با اقلیم

 

سارا بازدید : 141 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
عنوان: پایان نامه وب سایت کتاب فروشی آنلاین
صفحات: 60
فرمت: PDF, PPT
کیفیت: خوب

در سال های اخیر و با رشد لحظه به لحظه ی ضریب نفوذ اینترنت و تلفن همراه، خصوصا در میان نوجوانان و جوانان، و به تبع آن دوری مردم از آیین کتابخوانی، صرف نظر از علاقه های شخصی، تصمیم بر آن گرفتم تا با طراحی وب سایت کتابفروشی آنلاین، گامی هر چند کوچک و ناچیز در مسیر اعتلای فرهنگ کمرنگ شده ی کتابخوانی در کشور فرهنگ دوست و عزیزمان، ایران اسلامی، بردارم. از آنجا که اینجانب از دوران کودکی علاقه ی فراوانی به کتاب داشته ام و آرزوی نوجوانی ام داشتن یک کتابفروشی بود، بسیار خرسندم تا با طراحی این سایت که حاصل بخشی از تحصیلات دوره ی کارشناسی ام در دانشگاه عزیز سجاد است و البته کمک های بی شائبه ی خانواده و دوستان عزیزم که مرا در این راه یاری نمودند ، گامی دیگر به تحقق آرزویم نزدیک تر شده باشم.

همیشه از دوران کودکی، علاقه ی شدیدی به کتاب و کتابفروشی داشتم، تا آنجا که یکی از آرزوهایم در آن زمان، مراجعه به کتابفروشی ها و گذراندن چندین و چند ساعت در میان کتاب های مورد علاقه ام بود . گذر عمر، سبب شد تا آن آرزو جای خود را با رویای شیرین دیگری عوض کند و آن، داشتن یک کتابفروشی بود. حال با گذشت چندین سال از آن روزها، پروژه ای که برای پایان نامه ی مقطع کارشناسی ام برگزیده ام، وبسایت کتابفروشی آنلاین ۱ است. اگرچه این کتابفروشی دیجیتالی با یک کتابفروشی در دنیای واقعی تفاوت هایی دارد و آن رویای شیرین را تماما جامه ی عمل نمی پوشاند، اما به هر جهت شباهت های فراوانی هم دارند، درست مانند تفاوت ها و شباهت های یک کتاب دیجیتالی و یک کتاب واقعی. نام این کتابفروشی را ۲۴۷ گذاشتم، زیرا در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته درب آن به روی مشتریان و علاقه مندان کتاب باز است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1931
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 20,368
  • بازدید کلی : 525,868