loading...
در پی فردا
سارا بازدید : 89 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه بررسی نیروگاه های خورشیدی در ایران
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 112
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
خورشيد نه تنها خود منبع عظيم انرژي است، بلكه سرآغاز حيات و منشاء تمام انرژي هاي ديگر است. طبــق برآوردهاي علمي در حــدود 6000 ميليون ســال از تولد اين گوي آتشين مي گذرد و در هر ثانيه 2/4 ميليون تن از جرم خورشيد به انرژي تبديل مي شود. با توجه به وزن خورشيد كه حدود 333 هزار برابر وزن زمين است، اين كره نوراني را مي تــوان بعنوان منبع عظيم انرژي تا 5 ميليارد سال آينده به حساب آورد.
خورشيد عامل و منشاء انرژي هاي گوناگوني است كه در طبيعت موجود مي باشد، از جمله: سوختهاي فسيلي كه در اعماق زمين ذخيره شده اند، انرژي آبشارها و باد، رشد گياهان كه بيشتر حيوانات و انسان براي بقاي خود از آنها استفاده مي كنند، مواد آلي كه قابل تبديل به انرژي حرارتي و مكانيكي هستند، امواج درياها، قدرت جذر و مد كه بر اساس جاذبه و حركت زمين به دور خورشيد و ماه حاصــل مي شود، اينـها همه نمـادهايي از انرژي خورشــيد هستند. 
قطر خورشيد 106× 39/1 كيلومتر است و از گازهايي نظير هيدروژن ( 8/86 درصد) هليوم (3درصد) و 63 عنصر ديگر كه مهمترين آنها اكسيژن، كربن، نئون و نيتروژن است، تشكيل شده است.
 
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 120 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Decision support systems in information technology assimilation
عنوان فارسی مقاله: سيستم پشتيبان تصميم گيري در جذب فناوري اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مجموعه بالقوه‌اي از برنامه‌هاي کاربردي سیستم پشتیبان تصمیم ( (DSSتوسط سازمان‌هاي پويا و متحولي که در زمينه فناوری رايانه پيشرفت کرده اند، ايجاد شده است. براي برنامه ريزي استراتژيک سازمان يا نقشه راه، درک درستي از برنامه‌هاي کاربرديDSS  حائز اهميت است. اين تحقيق مي کوشد تا تعريفي ازDSS، و جذب فناوري اطلاعات در سازمان ها،  و پويايي جذب DSS ارائه کند. آنچه که به عنوان ابزارهاي DSS جذب برنامه‌هاي کاربردي سازمان مي شود شامل آنهايي است که به عنوان برنامه‌های کاربردي يک بارهDSS  (غير تکراري) در سطح برنامه ريزي استراتژيک وارد سازمان مي گردد. انتقال فناوري تا جاگيري ابزارها در برنامه‌هاي کاربردي پشتيبان تصميم ساختار يافته (SDS) يا سيستم‌هاي فرايند تبادل (TPS) ادامه دارد. بنابراين مديران و محققان بايد آنها را به عنوان يک سيستم SDS/TPS و نه DSS ببینند. شناسايي نقشه راه جذب فناوري اطلاعات، به انتقال فناوري کمک مي کند و آن را به رسميت مي شناسد- اين به معناي قابل قبول بودن ايجاد اين انتقال است.
مقدمه
چه موقع يک سيستم پشتيبان تصميم گيري واقعا يک  DSS نيست؟ غالبا يک برنامه کاربردي که شامل تصميم گيري به هر روشي است به عنوان DSS طبقه بندي مي شود. پيشرفت هاي پويا در زمينه تکنولوژي رايانه در برنامه‌هاي کاربردي مثل DSS موثر مي باشد. در نتيجه اين پيشرفت ها بوده که اين برنامه‌هاي کاربردي همواره در حال تغيير مي باشند.اين موضوع سبب شده است که تقريبا متوقف کردن چنين تغييراتي براي برنامه‌هاي کاربردي DSS غير ممکن باشد. بديهي است که ماهيت تغييرات DSS  به موازات پيشرفت توسعه تکنولوژي رايانه در جريان مي باشد. کدون[9] گزارش مي دهد که قانون مور ( دو برابر شدن قدرت رايانه در هر هيجده ماه ) دست کم براي 5 سال ديگر سر مي رسد. اين امر نشان دهنده اين است که سيستم‌هاي اطلاعاتي پيشرفت خود را در دستورالعمل‌هاي جديد و متنوع ادامه خواهد داد.
 
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 212 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)
عنوان انگلیسی مقاله: Decision support system and Information Technology
عنوان فارسی مقاله: سيستم پشتيباني تصميم گيري و فناوري اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
استفاده از سيستم پشتيباني تصميم گيري (DSS) فرايند تصميم گيري را به تاخير مي اندازد و كاربر را ملزم به پرداخت هزينه ي بكارگيري سيستم مي نمايد. پيكربندي هاي موجود سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري، سودآوري سيستم پشتيباني تصميم گيري (DSS) را ضمانت نمي كنند. اگر DSS پيام هايي را بوجود مي اورد كه تصميم گيرنده مي تواند پيش بيني را انجام دهند، ‌ازاينرو هزينه و زمان انتظار به سبب بكارگيري DSS موجه نخواهد بود. اين مقاله يك سيستم پشتيباني تصميم گيري مجهز به يك مدل مبتني بر دانش را مطرح مي سازد كه به تصميم گيرنده قبل از بكارگيري DSS مي گويد كه آيا بكارگيري DSS مقرون به صرفه است يا خير؛ اگر بكارگيري DSS سودآور نباشد،‌ درنتيجه تصميم گيرنده بايستي تصميم گيري را بر مبناي قضاوت ذهني مديريت محض قرار دهد. مقاله حاضر از يك نمونه عددي براي توضيح كاركرد DSS پيشنهادي استفاده كرده است.
مقدمه
عليرغم توسعه ي ابعاد معنايي و كارامدي سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري (DSS)، علاوه بر پيشرفت هاي فناورانه در زمينه سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر، تركيب بندي هاي موجود اين سيستم ها در پشتيباني از كاربرد مقرون به صرفه آنها ناكام مانده اند. در پي ديدگاه اوليه ي گوري و اسكات مورتون (1971) درمورد يك DSS،‌ ابعاد تكنولوژيكي DSS بطور مستمر بهبود يافته اند. مسيرهاي عمده ي اين پيشرفت DSS را به روش محاسبه اي در برنامه هاي كاربردي داده پردازي الكترونيكي (EDP) (Alter, 1980)، رويكرد مبتني بر دانش يا پردازش نمادين سيستم هاي خبره (Bonczek et al., 1980)، و معماري سيستم و فرايند توسعه (Keen, 1980; O’Keefe, 1986) مرتبط مي سازد.
 
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 163 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی طراحی ربات با دو درجه آزادی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 60
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه انواع روبات هایی که در دنیا وجود دارند ما را در انجام بسیاری از فعالیت های صنعتی ، کشاورزی ، تجاری ، خانگی و ... سهل و آسان نموده اند. لذا آنچه که روز به روز در پیشرفت این حرفه یعنی طراحی و ساخت انواع روباتهای صنعتی ، مهم و حیاتی به نظر می آید طراحی و ساخت ابزارهایی است که بتواند خواسته های مورد نیاز بشریت را مرتفع سازد. بنابراین می بینیم که طراحی و ساخت این چنین روباتهایی چقدر برای بشر دارای اهمیت     می باشد .
لذا در این مجموعه ای که شما ملاحظه می فرمائید طراحی یک روبات با دو درجه آزادی در صفحه قائم در نظر گرفته شده است تا با طراحی این چنین روبات هایی بیشتر از قبل آشنا گردیم. روبات مذکوری که در این مجموعه در مورد طراحی آن بحث و گفتگو خواهد شد روباتی است که دارای دو بازو می باشد که برای به حرکت در آوردن از این بازوها نیاز به یک موتور  می باشد که می بایست برای کنترل حرکت بازوهای این روبات از یک کنترل کننده مناسب استفاده شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 157 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically
عنوان فارسی مقاله: ايجاد قابليت شناخت مشتري: مديريت استراتژيكي برنامه هاي مديريتي ارتباط با مشتری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنگامي كه تقاضاي روزافزون مشتريان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا به پیاده سازی برنامه هاي مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در رابطه با پروسه هاي داخلي که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد مشتري کند،، اطلاعات بسيار كمي در دست بود. در اين مقاله چها رچوب مفهومي در رابطه با پروسه هاي داخلي موجود در برنامه هاي شناخت مشتري معرفي شده است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند. این چارچوب بر مبنای 5 بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.
1. مقدمه
واژه شبکه، به عنوان نشانه ي هر سازما ن براي توصيف الگوي روابط موجود كه با استفاده از روابط گزارش شده ي مراتبي، وابستگي به كار، تسهيم اطلاعات و مانند اينها به كار برده مي شود . تئوري ها ي گزينه اي استراتژيك بر توانايي مديران به طراحي مجدد شبكه ها ي دا خلي سازماني با تغييرات محيط و كارها تاكيد دارد. براي مديران، شبكه ها چيزهايي هستند كه مفاهيم را براي كارهايي كه مي خواهند انجام دهند، مي سازند . همچنين چيزي  است که مي تواند باعث ايجاد منابع بيشتر و محدوديت هاي كمتر شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 140 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Attract and Retain Top Talent
عنوان فارسی مقاله: جذب و حفظ استعدادهای برتر
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با گذشت 15 ماه،  اکتبر 2010 نشانگر نخستین زمانی بود که تعداد استعفا در یک ماه، بر میزان اخراج از کار فزونی گرفت، این امر نشانه جدی برای آغاز بهبود و بازیابی اقتصاد است. اگرچه ما همگی خواستار اقتصاد سالم هستیم، مدیران با این واقعیت مواجه شده اند که اقتصاد روبه رشد با جابجایی های شغلی بیشتر همراه است. به همین دلیل، دو اقدام بسیار مهم که مدیران در سال 2011 قادر به اجرای آن هستند عبارتست از 1) حفط کارکنان بسیار مستعد در گروه یا تیم خود، و 2) صرف مدت زمان برابر جهت آماده سازی برای جابجایی شغلی. 
در عمل می توان از بسیاری از جابجایی شغلی اجتناب کرد. عامل موفقیت در نگهداری کارکنان، تمرکز بر کارمندان ارشد است. این امر احتمالاً بهتر از آن است که بهترین کارکنان شما توسط کاریاب ها و رقبا به کار گرفته شوند – یا از ارزش کارکنان شما در بازار کار امروز بخوبی آگاه باشند. مدیران باید این ارزش را به کارمندان خود انتقال دهند که ماندن در شغل فعلی بهترین تصمیم در حرفه کاری آنان می باشد. 
با این وجود، حتی زمانی که بهترین اقدامات برای حفظ کارکنان صورت می گیرد، مواردی به استعفا منجر می شود. در این حالت، مدیران باید همواره آمادگی جایگزینی این سمت با  کاندیدهای با شرایط عالی داشته باشند. به همین دلیل مدیران در جلب بهترین افراد بایدهمانند  حفظ برترین استعدادها بسیار فعالانه عمل کنند. این استراتژی میزان جابجایی شغلی را کاهش می دهد و به شما در مقام کارفرمای موردنظر اعتبار می بخشد. 
حفظ بهترین کارمندان 
جابجایی شغلی کارکنان هزینه های مالی زیادی را به گروه و سازمان وارد  می سازد. با درنظر گرفتن زمان توقف کار، استخدام، مصاحبه، مشورت و زمان ارزیابی، هزینه جایگزینی موقعیت در سطح ورودی معمولاً برابر 50 تا 100 درصد حقوق کارمند مربوطه است. سمت مدیریت یا اجرایی هزینه ای بیش از 200 درصد حقوق این افراد به همراه دارد!

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 108 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 98
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این کمپرسورها شامل یک محور مدور با چندین تیغه بوده که در داخل یک پوسته بیضی شکل می گردند. قسمتی از این پوسته توسط مایعی که معمولا آب می باشد پر می شود. هنگامیکه محور می گردد، تیغه ها به شکل یک تعدادی سطل در می آیند. در هنگام چرخش محور ، سطلهای ایجاد شده توسط پره ها، مایع را به همراه روتور حمل می کنند. چون سیال در محیط پوسته ادامه مسیر می دهد، سیال متناوبا فضای بین تیغه ها را پر و خالی می کند. هنگامیکه سیال این فضا را ترک می کند، گاز از دهانه ی ورودی به داخل محفظه محور کشیده می شود. در حالیکه محور به گردش خود ادامه می دهد،سیال به داخل محفظه محور برگشته و حجم داخل محفظه کاهش می یابد. در هنگامیکه حجم کاهش یافت آنگاه فشار گاز افزایش می یابد. در هنگامیکه محفظه محور از جلوی دهانه خروجی عبور می کند، گاز فشرده شده به داخل یک جداکننده مایع/گاز ریخته شده و سپس از آنجا به داخل سیستم فرآیند فرستاده می شود. در شکل 2-5 یک نمونه کمپرسور رینگ مایع نشان داده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 124 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Building a hospital referral expert system with a Prediction and Optimization -Based Decision Support System algorithm
عنوان فارسی مقاله: ايجاد سيستم خبره ارجاع بيمارستان همراه با الگوريتم سيستم پشتيباني تصميم گيري مبتني بر بهينه سازي و پيش بيني
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقيق كنوني براي ايجاد يك سيستم خبره با استفاده از مسئله ارجاع بيمارستاني به عنوان نمونه، شيوه جديدي را ارائه مي دهد. عوامل زيادي نظير خصيصه هاي سازماني، ريسك هاي بيمار، پيمودن مسافت و فرصت هاي ادامه حيات و عوارض، می بايست در تصميم گيري انتخاب بيمارستان گنجانده شوند. مطلوب اين است كه هر بيمار به طور جداگانه به وسيله فرايند تصميم نه تنها با در نظر گرفتن وضعيت شان بلكه باورهاي آن ها در مورد ارزیابی مقایسه ای ميان خصيصه هاي بيمارستاني مطلوب، درمان شود. يك سيستم خبره مي تواند به اين تصميم گيري پيچيده كمك نمايد. بالأخص زماني كه عوامل زيادي بايد در نظر گرفته شوند، ما روشي را پيشنهاد داده ايم كه الگوريتم سيستم پشتيباني تصميم گيري مبتني بر بهينه سازي و پيش بيني (PODSS) خوانده مي شود كه بدون يك پايه دانش مشخص، سيستم خبره اي را به وجود مي آورد. اين الگوريتم دانش را خودش با ايجاد طبقه سازي هاي يادگيري ماشيني از طريق مجموعه اي از نمونه هاي برچسب زده شده، كسب مي كند. در پاسخ به يك سؤال، ‌الگوريتم با استفاده از يك مرحله بهينه سازي، پيشنهاد سفارشي مي دهد تا به بيمار كمك مي كند که احتمال دستيابي به يك نتيجه مطلوب را به حد اكثر برساند. در اين حالت،‌ بيمارستان پيشنهادي، راه حل بهينه اي است كه احتمال نتيجه مطلوب را به حداکثر مي كند. اين سيستم خبره با طرح ريزي درست مي تواند عوامل زيادي را تركيب كند تا اينكه پشتيباني تصمصم گيري انتخاب بيمارستان را در سطح فردي ارائه نمايد.
1- مقدمه:
كيفيت مراقبت بهداشتي در ايالات متحده مسئله خيلي مهمي به شمار مي آيد. سالانه ده ها هزار نفر آمريكايي جان خود را از دست مي دهند و خيلي ها از جراحات غيركشنده ناشي از اشتباهات موجود در سيستم مراقبت بهداشتي رنج مي برند. رهيافت هاي زيادي در جهت حل اين مسئله هدايت گرديده اند. براي نمونه، چاچوب بهداشتي IT  استراتژي هاي زيادي ارائه نموده است، نظير ارتقاء گزينش IT ، پرورش همكاري ها، و افزايش حق انتخاب مصرف كننده آگاه در مورد درمانگاه ها يا آسايشگاه ها. آخرين استراتژي اهميت دارد زيرا گوناگوني كيفيت مراقبت در سراسر نهاد هاي مراقبت بهداشتي، زياد است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 242

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1931
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 2,110
  • بازدید سال : 21,505
  • بازدید کلی : 527,005