loading...
در پی فردا
سارا بازدید : 144 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: A critical review of knowledge management as a management tool
عنوان فارسی مقاله: بررسی نقادانه مدیریت دانش به عنوان ابزار مدیریتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
طی چند سال گذشته بحث های فشرده ای درباره اهمیت مدیریت دانش در جامعه ما صورت گرفته است. مدیریت دانش به عنوان فاکتور مهم و ضروری برای بقای سازمان و حفظ توان رقابتی می باشد. برای قرار گرفتن در صف جلو، سازمان ها نیازمند ظرفیت خوبی برای حفظ، توسعه، ساماندهی، و بکارگیری توانایی کارکنانشان می باشند. دانش و مدیریت دانش به عنوان مشخص مهم روزافزونی برای بقای سازمان می باشد. اکتشاف مدیریت دانش با توجه به محتوا، تعریف و دامنه آن در نظریه و عملکرد، استفاده و کاربرد آن و اشاره به بعضی از مسائل مرتبط به آن، در چنین مفهومی ضروری می باشد. سهم اصلی این مقااله در ارتباط با برسی پژوهش های گسترده در زمینه مدیریت دانش می باشد
مقدمه 
طی چند سال گذشته بحث های فشرده ای درباره اهمیت مدیریت دانش در جامعه ما "سوئد" صورت گرفته است. استادان و پژوهشگران از رشته های  متفاوتی مانند جامعه شناسی، اقتصاد، و علم مدیریت توافق دارند که تحولی رخ داده است -"دانش " در کانون صحنه است. مدیریت دانش و مفاهیم استراتژی مرتبط به عنوان اجزاء مهم و ضروری برای سازمانها به منظور بقا و حفظ توان رقابتی ترویج می شوند. توجه به مدیریت دانش توسط مدیران ضروری شده است. برای بخش خصوصی و دولتی هردو، مدیریت دانش به عنوان پیش شرط بهره وری و انعطاف بیشتر محسوب می شود.
نیروهای قدرتمندی درحال تجدید شکل دنیای اقتصاد و کسب وکار هستند وخیلی ها یک جابجایی بنیادین در فرآیندهای سازمان و استراتژی منابع انسانی را اعلام می دارند. نیروهای اولیه تغییر شامل جهانی شدن، درجه بالاتر پیچیدگی، تکنولوژی جدید، رقابت روزافزون، نیازهای درحال تغییر مشتری و ساختارهای درحال تغییراقتصادی و سیاسی هستند.
سازمان ها دریافته اند که مزیت های رقابتی تکنولوژی - پایه گذرا هستند و تنها مزیتهای رقابتی پایداری که دارند کارکنانشان هستند. این تحول باعث شیب دارترشدن منحنی های یادگیری گردیده زیرا سازمانها برای تطبیق سریع، پاسخگویی سریع تر و شکل دهی پیش نگرانه صنایع خود درحال تلاش مضاعف هستند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 157 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان کامل:طرح کارآفرینی کارکاه خیاطی و طراحی لباس
 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات طرح: 43
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
خیاطی یکی از مشاغلی است که از دیر باز مورد توجه ایرانیان بوده است ، تولید پوشاک در دوره های گوناگون شکل و شمایلی متفاوت داشته است ، امروزه بازار خیاطی با استفاده از ماشین آلات مدرن و دستگاههای پیشرفته و کارخانه های عظیم بسیار متفاوت با گذشته است ، ولی همچنان استفاده از پوشاک تولیدی کارگاهها در همه دنیا رواج دارد ، کارگاه خیاطی در ایران تاریخچه ای بیش از 150 سال دارد ، امروزه کارگاهها نیز مانند سایر بخش ها مدرن شده و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سعی در آموزش خیاطی به روش نوین می نمایند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 188 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: An analysis of strategic human resource management in Iran
عنوان فارسی مقاله: تحلیل استراتژیک مدیریت منابع انسانی در ایران
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پیامدهای استراتژیکی مدیریت منابع انسانی (SHRM) در بخش های مختلف جهان در تحقیقات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. عمق اجرای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) منجر به بهره وری سازمان ها می گردد. تحقیق کنونی بررسی مفهومی در مورد پیامدهای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) در ایران است. شرایط و عناصری که در اجرای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) در این کشور شرکت دارند به توجه بیشتری نیاز دارند. این مقاله در جستجوی عواملی است که بر اجرای مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) در ایران تاثیر گذار هستند. برای توضیح، این تحقیق به فرهنگ در سطح ملی می پردازد که بر سبک مدیریتی در سازمان ها تاثیر می گذارد. این مقاله همچنین به بررسی فقدان مدیر مناسب به عنوان مانعی در مسیر مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) می پردازد. طرز تفکر مدیران و مداخله فرهنگی باعث جلوگیری از جذب نیروی کار مستعد و قرار دادن آنها در مسیر پیشرفت سازمان می گردد.
مقدمه
حوزه مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت منابع انسانی استراتژیک (SHRM) به تعالی قابل توجهی در طول دو دهه گذشته رسیده که از این تعالی لذت می برد هم بصورت علمی و هم عملی. رشد موازی در هر دو بخش تحقیقات موجود و علاقه در میان مدیرانی که در این زمینه فعالیت می کنند موارد قابل توجهی را در میان آزمایشات بوجود آورده که مدیران یا از آن آگاهی ندارند یا به سادگی علاقمند به پیشرفت های علمی و تحقیقاتی در این زمینه نمی باشند.
همزمان با آغاز بلوغ و پیشرفت استراتژی HR زمان آن فرا رسیده که مشخص کنیم حوزه تحقیق و تمرینات مدیریتی به کجا رسیده است. اگرچه با گذشت نزدیک به دو دهه از پیشرفت علمی، این حوزه بطور آشکاری تاثیر خود را در آینده نشان خواهد داد. در تحقیق مربوط به مطالعات جهانی که سازمان هایی را نشان می دهد که می توانند فواید رقابتی بیشتری را بوجود بیاورند و در بازار سهم بیشتری داشته باشند 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 84 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: An expanded model of the factors affecting the acceptance and effectiveness of electronic human resource management systems
عنوان فارسی مقاله: مدل پیشرفته از عوامل مؤثر بر پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با وجود کاربرد گسترده ی سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR، بررسی ها نشان داد که ممکن است چند مشکل همراه با طرح و اجرایشان به وجود آید. برای مقابله با این مشکلات، مدل پذیرش و کارآرایی eHR را توسعه دادیم که توسط استون، استون رومرو، و لوکازسکی مطرح شد. مدل توسعه یافته، موقعیتی را برای بحث مفصل از فرایندهای ارتباطات تحت این سیستم ها فراهم می کند که شامل اثرات رسانه و خصوصیات پیام می شوند. به علاوه، چند فرضیه قابل آزمایش را بر مبنای این مدل پیشنهاد می کنیم که می تواند در راهنمایی برای پیشبرد تحقیقات آینده بر سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR مفید باشند.
1. مقدمه
تکنولوژی اثر عمیقی بر رشته مدیریت منابع انسانی(HR) و در پیش برد آن بر بعضی از دستورالعمل های مدیریتی دارد. برای مثال، اغلب سازمان ها از سیستم های الکترونیکی منابع انسانی، برای جذب متقاضیان کار،( Stone,lukaszewski,&Isenhour,2005) استفاده می کنند. همچنین، به طورفزاینده ای برای ارائه آموزش، نظارت بر عملکرد کارکنان و کنترل سیستم های مزایا  و حقوق قابل استفاده است (Gueutal&Ston,2005;Strohmeier,2007). در این تاریخ، محققان پیشنهاد کردند که سیستم های eHR به طور چشمگیری کارایی فرآیندهای HR را افزایش، هزینه های اجرایی و زمان معامله و تجارت را کاهش می دهد( مثل، زمان برای تعویض کارکنان) (Gueutal&Stone,2005). اگرچه نتایج تحقیقات اخیر نشان داد که تنها 14% از شرکت ها گزارش می کنند که قادرند تصمیمات بهتری درباره HR بگیرند .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 87 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: An integrated framework for outsourcing risk management
عنوان فارسی مقاله: چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- این مقاله به دنبال ارائه چارچوبی عمومی جهت ارزیابی و شبیه سازی ریسک های برون سپاری در زنجیره تامین می باشد.
طرح / روش/ رویکرد- این رویکرد ترکیبی روش تجزیه و تحلیل ریسک کیفی را که حالت ریسک-شکست زنجیره تامین و تحلیل اثر نامیده می شود، دربرمی گیرد که اقدامات شناسائی، تحلیل و کاهش ریسک را به منظور ارزیابی ریسک برون سپاری زنجیره تامین با هم ادغام می کند.  ارزیابی ریسک کیفی به مدیران ریسکی این امکان را می دهد تا نمایش تصویری از ریسک های حتمی را با استفاده از نقشه ریسک تهیه کنند. شبیه سازی مونت کارلو(MSC) مربوط به ریسک های حتمی برون سپاری تحویل با استفاده از سیستم Milk-Run اتخاذ شده است.
یافته ها- متغیرهای کلیدی عملکرد و ریسک برون سپاری تحویل با استفاده از مفاهیم آماری پایه تحلیل شده اند. چنین نتیجه گیری شد که تنظیمات تازه پیاده شده برون سپاری تحویل در سیستم Milk-Run میانگین هزینه کل و زمان تاخیر تحویل به  مشتری را کاهش می دهد. با این وجود، حد معینی از ریسک و عدم قطعیت با توجه به وجود تغییر و عدم پایداری همچنان وجود دارد. 
محدودیت ها / کاربردهای تحقیق- این مقاله نشان می دهد که سازمان قادر به مدیریت ریسک از طریق اتخاذ یک روش سیستماتیک برای شناسائی ریسکهای بالقوه قبل از برون سپاری می باشد و می تواند MSC را برای بررسی ریسک های قابل سنجش همچون زمان تاخیر و هزینه بکار ببرد. 
کاربردهای عملی-  این مقاله خط مشی عمومی برای شاغلان جهت ارزیابی برون سپاری لجستیک  و مشاوران و متخصصان مدیریت لجستیک جهت ارزیابی ریسک و تاثیر برون سپاری ارائه می کند. اعتقاد بر این است که چارچوب پیشنهادی ارزیابی ریسک به تحلیل عدم قطعیت هزینه های عملیاتی کمک خواهد کرد و پایداری زنجیره تامین را تضمین خواهد کرد. با این وجود، محدودیت این  تحقیق این است که طیف کامل ریسک برون سپاری به ویژه ریسک غیر قابل سنجش از طریق MSC قادر به تحلیل نخواهد بود.
اصالت/ ارزش- این مقاله چارچوب یکپارچه ای را که روش کمی و کیفی را جهت مدیریت ریسک برون سپاری با هم ترکیب می کند، پیشنهاد می دهد. این مقاله مقیاس اندازه گیری استاندارد را جهت کمی سازی ریسک در زنجیره تامین به طوری که اثربخشی برون سپاری را تعیین کند، ارائه می دهد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 63 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از اين مطالعه ارزيابي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري در ايجاد وفاداري مشتريان در سايت پارس مديرمي باشد. اين مطالعه به روش توصيفي اندازه گيري انجام شده است. نمونه گيري با 170 مشتري انجام شد. براي انجام اين مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفاي کرونباخ مورد تاييد قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ براي پرسشنامه e-CRM برابر 709/0و براي پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداري مشتري 832/0 به تأييد رسيده است. نتايج تحقيقات با استفاده از دو روش همبستگي و رگرسيون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقاي e-CRM در موسسه خزر پارس مدير موثر و کدام يک بي تاثيرمي باشند. تجزيه و تحليل نتايج به دست آمده نشان دهنده آن است که پياده سازي e-CRM از لحاظ آماري رابطه مثبت معني داري با عوامل وفاداري مشتريان دارد. مدير اين شرکت ميتواند براي اجراي بهينهe-CRM  از نتايج اين تحقيق استفاده نمايد ونيز مي تواند آن را با فرهنگ ايراني مطابقت داده و وفاداري بيشتر مشتريان رابه همراه داشته باشد.
مقدمه
در دو دهه گذشته، فن آوري هاي جديد نقش حياتي اي در زندگي انسان بازي کرده اند و تا حد زيادي شيوه زندگي او را تغيير داده اند. با انقلاب کسب و کارالکترونيک، چشم اندازهاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) نيز تغيير کردند. کاربردهاي مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري (e-CRM) به سرعت از ايده اي جديد به يک ضرورت استراتژيک براي کسب و کار تبديل شد. با استفاده از فناوري اطلاعات سازمان ها به سمت سازمان هاي هوشمند و دانش محور حرکت کرده اند و مديريت ارتباط با مشتري را نيز بدين وسيله کارامدتر مي کنند. با استقرار و بکارگيري E-CRM در سازمان، ارتباط با مشتري در زمان کمتر و با سرعت بيشتري صورت مي گيرد و قدرت رقابت در محيط هاي متلاطم امروزي افزايش مي يابد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 110 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 82
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از همان روزهای اولیه ساخت اتومبیل و حتی قبل از آن ، در زمانی که اسب‏ها گاری را می‏کشیدند ، به خوبی معلوم و مشخص بود که ناهمواری‏های سطح جاده برای مسافران نامناسب است و باید این ناهمواری‏ها و مسافران از یکدیگر جدا می شدند.
این جداسازی خیلی بیشتر از یک مسئله فقط درباره راحتی است. دست اندازهای پی در پی و گودال‏های سطح جاده که سبب تکان خوردن و وارد شدن یک‏سری نیرو‏های عمودی به اتومبیل می شوند با افزایش نسبی سرعت اتومبیل نیز تغییر می کنند. با سرعت‏های بالایی که امروزه به آنها دسترسی داریم، مجموع این ضربات متوالی برای مسافران و همچنین قطعات و قسمتهای مکانیکی اتومبیل تحمل ناپذیر خواهند بود. در ضمن این تکانها مشکلاتی را برای کنترل اتومبیل نیز ایجاد می کند.در نتیجه ، یک نیروی کششی میانی بین بدنه و چرخها وجود خواهد داشت.
لرزش‏هاي پي در پي بدنه خودرو سبب خستگي راننده  و سرنشينان مي‏شود. در پي آن كارايي و بازدهي رانندگي و عمر مفيد خودرو كاهش يافته و سلامتي انسان به خطر مي‏افتد، بنابراين مدل‏سازي مود سواري خودرو به‏سازي پاسخ لرزشي آن با بهره از ميراينده‏هاي ارتعاشي از ديدگاه‏هاي مهم در طراحي خودرو بوده كه آسايش سرنشين، افزايش دوام خودرو، ايمني و افزايش كنترل خودرو را به دنبال دارد.
خاصيت ميرايش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضي از اغتشاشات حركت در خودرو و حفظ بعضي ويژگي‏هاي مناسب جهت ايمني، از ويژگي‏هاي مناسب مكانيكي است كه انجام آن با يك وسيله مكانيكي امكان‏پذير است. مجموعه مشخصي كه فراهم‏گر هدف بالاست، سيستم تعليق نام دارد. اين مجموعه قلمرو وسيعي را با خواص و وظايف متفاوت در بردارد.
نقش سيستم تعليق در خودرو مهار چرخ در فضا (در سه راستاي X وY و Z ) و فراهم كردن حركات خطي و زاويه‏اي مناسب آن است. نيز چرخ‏ها را به صورت تكيه‏گاهي امن در زير خودرو نگاه مي‏دارد به گونه‏اي كه چرخ‏ها توان مهار سازي نيروهاي اعمالي به خودرو (گرانش، گريز از مركز، نيروهاي رانشي و ترمزي و ... ) را داشته باشند. ويژگي‏هاي سختي و ميرايي تعليق بايستي چنان برگزيده شوند كه پايداري و آسايش خودرو تأمين گردد.
براي پي بردن به جايگاه سيستم تعليق، خودرو را در سه حالت زير در نظر مي‏گيريم :
•بي تعليق : بدون سيستم تعليق، تاير و بدنه معلق مي‏باشند در نتيجه هر ناهمواري در سطح جاده، به سرنشينان خودرو منقل خواهد شد.
•با تعليق و بي لرزه‏گير:‌ در اين حالت تاير به زمين چسبيده ولي بدنه معلق مي‏باشد. در نتيجه بدنه خودرو به طور مداوم به بالا و پايين نوسان مي‏كند.
•با تعليق و با لرزه‏گير : در اين حالت تاير و بدنه به زمين چسبيده است و لرزه‏گير، نوسانات فنر را دفع مي‏نمايد؛ چرخ‏ها به راحتي به بالا و پايين حركت كرده و پايداري، اطمينان و راحتي خودرو را در پي خواهد داشت.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 77 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Approach to Building and Implementing Business Intelligence Systems
عنوان فارسی مقاله: رويکردی برای ساخت و پياده سازی سيستم های هوش کسب و کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مقاله با هدف تشريح فرايندهاي ساخت سيستم‌هاي هوش کسب و کار (BI) صورت گرفته است‌. نويسندگان اين مقاله با درنظرگرفتن ويژگي هاي سيستم‌هاي هوش کسب و کار، متدولوژي ويژه‌اي را براي ايجاد و به کارگيري اين گونه سيستم‌ها در سازمان پيشنهاد کرده‌اند. اين بررسي‌ها بر اهداف و سطوح کارکردي هوش کسب و کار در سازمان ها تمرکز دارد. از‌اينرو در این شرایط، رويکردي که در حین ایجاد و پیاده سازی هوش کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است دو مرحله اصلي را در برمي گيرد که از يک تقابل نسبت به يکديگر برخوردارند، يعني ايجاد سيستم هوش کسب و کار و به کارگيري هوش کسب و کار. بخش گسترده‌اي از اين مقاله متوجه هدف‌ها و وظايفي است که براي ايجاد و پياده‌سازي هوش کسب و کار مورد نظر است.
مقدمه
واقعيت اجتماعي- اقتصادي سازمانهاي امروز، آنها را ملزم به جستجوي ابزارهايي براي تسهيل فرايند کسب اثربخش داده ها، پردازش و تحليل وسيع آنها از منابع مختلف و پراکنده کرده است تا براساس آن پايه‌اي را براي کشف دانش جديد بنا کنند.
براي ساليان متمادي، سيستم‌هاي اطلاعات مديريت(MIS)، سازمانها را در انجام وظايف مختلفشان مورد حمايت قرار داده اند؛ هر چند، امروزه به سيستم‌هاي اطلاعاتي، توجه کمي مي‌شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 242

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1931
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 848
  • بازدید سال : 20,243
  • بازدید کلی : 525,743