loading...
در پی فردا
سارا بازدید : 177 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Transparency for governance The mechanisms and effectiveness of disclosure-based
عنوان فارسی مقاله: شفاف سازی با هدف نظارت: مکانیسم ها و تاثیر سیاست شفاف سازی مبتنی بر آموزش و افشاگری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
زمانی که شفاف سازی به عنوان ابزاری برای نظارت زیست محیطی جهانی مورد استفاده قرار می گیرد- یعنی باعث ترغیب افراد فعال برای کاهش رفتارهای زیان اور زیست محیطی مب گردد، می تواند از طریق شفاف سازی یا آموزش، اجرایی گردد. سیاست های مبتنی بر شفاف سازی منجر به بالا رفتن اطلاعاتی که عموم مردم در ارتباط با عملکرد افراد فعال دارند ، می گردد در حالی که سیاست های آموزش محور منجر به افزایش اطلاعات فعال در مورد عملکردشان، می شود که این اطلاعات در مورد نتایج، پیشنهادات و هنجارهای اجتماعی می باشد. نیروهای اجتماعی و سیاسی مختلف مشخص می کنند که چه نوع از سیاست های شفاف سازی مورد قبول می باشد. سیاست شفاف سازی مبتنی بر افشاگری و آموزش تحت شرایط مختلف موثر بوده و از طریق مکانیسم های متفاوت فعالیت می کنند. هر دو مورد، اغلب موارد از طریق مکانیسم هایی فعالیت می کنند که به بازتاب ابزارهای منطقی حاصل از نتایج پرداخته و همچنین می توانند فعالیتی را از طریق مکانیسم هایی انجام دهند که به بازتاب منطق اصولی نتابج از طریق بالا بردن مشروعیت بر طبق به استانداردهای زیست محیطی جهانی و مسئولیت های اجتماعی پرداخته  و احساسات افراد فعال را در ارتباط با عملکردشان تحت تاثیر قرار می دهد. درک تفاوت در مکانیسم هایی که توسط آن سیاست های مبتنی بر شفاف سازی و آموزش فعالیت دارند نشان می دهد که متخصصان و محققان می بایست از پیش بینی هایی برای درک این موضوع استفاده کنند که چرا و چه زمانی چنین سیاست هایی کار می کنند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 205 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Rapid Prototyping of Radiation-Tolerant Embedded Systems on FPGA
عنوان فارسی مقاله: نمونه برداري سريع العمل اوليه اي از سيستم هاي متحمل پرتو افشاني جاسازي شده بر روي FPGA
دسته: فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پيشرفت هاي فناوري آرايه گيت قابل برنامه نويسي ميدان FPGA موجب مي شود که اين فناوري ، برترين اساس جهت نمونه برداري سريع العمل اوليه اي از سيستم هاي ديجيتال مجتمع به شمار رود. علاوه بر اين در حالي که فناوري عقب مي ماند ، حفظ سيستم هاي مبتني بر پردازنده جهت سبک کردن تاثيرات مضر رويداد هاي غير منتظره استنتاج شده از تشعشع در حال مهم تلقي شدن است. در اين متن ، همکاري عمده اين کار ، يک خط مشي نمونه برداري سريع العمل اوليه جهت طراحي شراکتي سيستم هاي جاسازي شده قابل اطمينان با استفاده از FPGA است. اين امر از طريق يک اساس سخت کردن پشتيباني مي شود که ترکيب روش هاي تحمل خطاي فقط نرم افزار را با خط مشي هاي فقط سخت افزار با بيان چندين بررسي ميان محدوديت هاي طراحي ، قابليت اطمينان و هزينه مي پذيرد. به عنوان يک بررسي موردي ، چندين سيستم جاسازي شده متحمل پرتو افشاني براساس يک نسخه مستقل از فناوري از پردازنده Picoblaze توسعه يافته است.
I.مقدمه
در سال هاي اخير ، کوچک سازي تصاعدي اجزاي الکترونيکي منجر به پيشرفت هاي مهمي در ريزپردازنده ها گرديده است. گرچه اين حقيقت داراي مزايا و معايبي است. پرمعناترين مزيت ، افزايش شگفت انگيز عملکرد ريزپردازنده ها بوده است. گرچه در حالي که فناوري عقب مي ماند ، سطح منبع ولتاژ و تفاوت هاي خش ( پارازيت ) کاهش مي يابد که باعث مي شود که دستگاه هاي الکترونيکي کمتر قابل اطمينان شوند و ريزپردازنده ها بيشتر مستعد پذيرش خطاهاي زودگذر القاء شده به وسيله تشعشع گردند. اين خطاهاي متناوب ، خسارت هاي غير دائمي را دامن نمي زنند بلکه ممکن است منجر به اجراي برنامه نادرستي به وسيله تغيير فرستنده هاي سيگنال يا مقادير ذخيره شده شوند.
___
توجه: این محصول به سفارش سایت میهن همکار تهیه و ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از این فایل به منظور فروش، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 149 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
دسته: تحقیقات اجتماعی
عنوان کامل:  کودک آزاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 219
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
سوء رفتار با كودك:
سوء رفتار يا رفتار مسامحه گرانه و نادرست با كودك ، يك مشكل جدي و رايج در كودكان زير 18 سال است . به عبارتي سوء رفتار عبارتست از انجام يا مسامحه  در هر عملي كه منجر به صدمه رساندن به كودك و ايجاد مشكلات بهداشتي گردد يا آسايش ، سعادت و سلامت كودك را تهديد نمايد . بنابراين اين هر نوع سوء استفاده ، سهل انگاري ، بهره برداري ، پرخاشگري ، عمل خارج از نزاكت ، بي احترامي يا هر عملي كه منجر به جراحت صدمه يا فساد گردد ، سوء رفتار اطلاق ميشود . 
در سالهاي اخير معنا و مفهوم سوء رفتار آن چنان گسترش يافته كه غفلت و مسامحه را نيز شامل ميگردد . اگر چه اثبات سوء رفتار با استفاده از سند و  مدرك در دادگاه امر دشواري است ، اما در برخي كشورها قوانيني درباره آن تدوين شده است . اين قوانين بدرفتاري با كودك را چنين تعريف ميكنند . «ايجاد آسيب جسمي يا رواني ، سوء استفاده جنسي ، رفتار احمال گرانه يا خشونت آميز با كودك زير 18 سال ، توسط مراقبين و به مخاطره انداختن سلامت كودك ».
بدرفتاري با كودك شامل موارد زير ميباشد :
وقفه در رشد كودك بدون هيچ گونه علل پزشكي يا بيولوژيكي
تاريخچه سوء رفتار با كودك:
رفتار نادرست يا كودكان همواره وجود داشته و كودكان در قرون متمادي مورد سوء رفتار قرار گرفته اند . اگر چه ، ممكن است با خواندن مقاله هاي جديد اين طور نتيجه گيري شود كه اين پديده مربوطه به قرن بيستم ميباشد . در آمريكا رفتار نادرست با كودكان سبب تشكيل انجمن مبارزه با كودك آزاري در سال 1874 شد . در دهه 1940 گزارشهاس درماني بدون توضيح علت آسيب ديدگي كودكان بويژه شكستگيهاي متعدد استخوان ، تورم و خونريزي داخل جمجمه ، گمانهاي تازه اي را مورد سوء رفتار با كودكان برانگيخت . 
دو دهه بعد كمپ و ديگران 1962 براي كودكاني كه مراقبينشان از روي قصد به آنها آسيب بدني وارد كرده بودند از واژه « كودك مضروب » استفاده كردند . 
گسترش مسئله در دهه فوق به حدي بود كه در تمام ايالتها ، قانوني مبني بر گزارش تمامي موارد مظنون به سوء رفتار به اجرا گذاشته شد . كمپ و همكارانش در ايجاد نگراني عمومي در رابطه با اين مسئله بسيار موفق بودند . گزارشات كنگره هاي علمي در مورد سوء رفتار با كودك در سال 1973 منجر به تصويب قوانيني در مورد پيشگيري درمان سوء رفتار در سال 1974 گرديد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 107 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Hardware/Software Codesign Architecture for Online Testing in Chip Multiprocessors
عنوان فارسی مقاله: معماري طراحي شراکتي سخت افزار / نرم افزار براي آزمايش آنلاين در ريزپزدازنده هاي تراشه
دسته: تحقیقات علمی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 41
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
همانطور که صنعت نيمه رسانا فشار بي رحمانه خود را به وسيله فناوري هاي نانو CMOS ادامه مي دهد ، قابليت اطمينان طولاني مدت دستگاه و وقوع خطاهاي دشوار به عنوان نگراني عمده اي پديدار شده است. قابليت اطمينان طولاني مدت دستگاه شامل تنزل پارامتري است که منجر به اتلاف عملکرد و نيز خطاهاي دشوار مي گردد که موجب اتلاف functionality مي شود. در نقشه جاده ITRS گزارش شده است که تأثير آزمايش سوختن مرسوم در افزايش عمر محصول در حال فرسوده شدن است. بنابراين به منظور حصول اطمينان از قابليت اطمينان کافي محصول ، کشف خطا و پيکربندي مجدد سيستم مي بايست در زمان اجرا در ميدان انجام شود. گرچه ساختارهاي حافظه منظم در مقابل خطاهاي دشوار با استفاده از کدهاي تصحيح خطا حفاظت شده اند ، بسياري از ساختارها در داخل هسته ها فاقد حفاظ باقي مانده اند. چندين روش آزمايش آنلاين مطرح شده به آزمايش همزمان متکي اند يا به صورت دوره اي در فواصل معين صحت را کنترل مي کنند. اين روش ها به علت تلاش طراحي قابل توجه و هزينه سخت افزاري جالب توجه اما محدود هستند. علاوه بر اين کمبود قابل مشاهده بودن و قابل کنترل بودن حالات ريزمعماري منجر به رکود طولاني و ذخيره سازي وسيعي از الگوهاي Golden مي گردد. ما در اين مقاله يک الگوي کم هزينه را به منظور کشف و اشکال زدايي خطاهاي دشوار به وسيله دانه دانه بودن ريز در داخل هستته ها و در حال کار نگه داشتن هسته هاي معيوب با قابليت و عملکرد تحليل رفته بالقوه پيشنهاد مي کنيم. راه حل شامل هر دو سخت افزار و نرم افزار زمان اجرا بر اساس مفهوم ماشين مجازي طراحي شراکتي مي باشد که داراي قابليتي جهت کشف ، اشکال زدايي و تفکيک خطاهاي مشکل در ساختارهاي آرايه غير پنهان کوچک ، واحدهاي اجرايي ، و منطق ترکيبي در داخل هسته ها است. ثبات هاي signature  سخت افزاري به منظور تسخير ردّپاي اجرا در خروجي واحد هاي در حال کار در داخل هسته ها مورد استفاده قرار مي گيرند. يک لايه نرم افزاري زمان اجراي ( microvisor ) تابعي را همزمان بر روي چند هسته به منظور تسخير ردپاي signature  در سرتاسر هسته ها جهت کشف ، اشکال زدايي و تفکيک خطاهاي دشوار آغاز مي نمايد. نتايج نشان مي دهند که با استفاده از مجموعه هدفمندي از دنباله آزمايش تابعي ، خطاها مي توانند براي يک سطح دانه دانه ريز در داخل هسته ها اشکال زدايي گردند. هزينه سخت افزاري الگو کمتر از سه درصد است ، در حالي که وظايف نرم افزار در سطح بالا انجام شده است و منجر به يک تلاش و هزينه طراحي نسبتا پايين مي گردد.
___
توجه: این محصول به سفارش سایت میهن همکار تهیه و ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از این فایل به منظور فروش، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 123 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Business Plan
عنوان فارسی مقاله: طرح تجاری (Business Plan)
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 45 
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
1.ديدگاه : يک جامعه دانش از ground up
2.نياز ها : چيزي که Telecentre  ها به دنبال آن هستند .
3.هدف عمده : تقويت نمودن اکوسيستم   يک Telecentre
4.خط سرمايه گذاري # 1 : ساختن شبکه ها
5.خط سرمايه گذاري # 2 : ايجاد ر ضايت و خدمات
 Telecentre ( اسم ) : يک مکان عمومي که در آن مردم مي توانند  به کامپيوترها ، اينترنت و فناوري هاي ديگر دسترسي داشته باشند و به مردم کمک مي نمايد تا اطللاعات جمع آوري نمايند و همانگونه که مهارت هاي ديجيتال را توسعه مي دهند ، با ديگران به طور همزمان ارتباط برقرار نمايند. در حاليکه هر ي متفاوت است ، از تمرکز عمومي بر روي استفاده از فناوري ها جهت پشتيباني از اجتماع و پيشرفت اجتماعي _ کاهش جدايي ، متصل نمودن تقسيم ديجيتالي ، ترقي دادن مشکلات سلامتي ، ايجاد فرصت هاي اقتصادي ، تحت تأثير قرار دادن جوانان مي باشد . Telecentre ها تقريبا در هر کشور بر روي سياره وجود دارند . اگرچه آنها گاهي با نام هاي مختلفي ( براي مثال مراکز دانش دهکده ، مراکز اطلاعات ، مراکز فناوري  مردمي ، مراکز چندرسانه اي مردمي يا مدرسه وابسته به Telecentre ها ) مي آيند .
خلاصه اجرايي : 
Telecentre ها به مردم سراسر جهان کمک مي کنند تا به اصطلاح خودشان به اجتماع ملحق شوند.  آنها يک آزمايشگاه براي گروه ها فراهم مي آورند تا با فناوري آزمايش کنند و چگونگي برآورده کردن نيازهايشان را به بهترين شکل ممکن تعيين نمايند .  
با اتصال  Telecentre ها به يک شبکه ارتباطات ، يادگيري ، ابداع ، محصولات و خدمات مفيد نهايتا آنها را صبورتر مي سازد و تاثير اجتماع آنها را افزايش مي دهد . همچنين قسمتي از يک اکوسيستم بزرگتر بودن ، خدماتي که آنها  به جوامع عمومي يشان پيشنهاد مي کنند را بهبود مي بخشد . ( برنامه   Telecentre.org  در تلاشهايي که کل اکوسيستم Telecentre  را تقويت مي کند ، سرمايه گذاري مي کند . )  
___
توجه: این محصول به سفارش سایت میهن همکار تهیه و ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از این فایل به منظور فروش، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 177 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: A combination of Quality Function Deployment and Analytic Network Process to evaluate urban redevelopment projects
عنوان فارسی مقاله: ترکیبی از استقرار کارکرد کیفی و فرایند شبکه تحلیلی برای ارزیابی پروژه توسعه مجدد شهری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله یک چارچوب روش شناسی برای یکپارچه سازی الزامات سهامداران و جنبه های مختلف پروژه توسعه مجدد شهری مطرح می نماید. ما استفاده از تکنیک های تجزیه و تحلیل تصمیم گیری چند معیاره را که ترکیبی از گسترش کارکرد کیفیت(QFD)  و فرایند تحلیلی شبکه (ANP)  می باشد، پیشنهاد می کنیم تا به ارزیابی پروژه های نوسازی برای مناطقی که در آن گذشته های صنعتی از نقطه نظر اقتصادی از بین رفته، اما هنوز هم مشخصات ساختمان ها و قلمرو آن باقی مانده است، بپردازیم. این مقاله، کاربرد چارچوب روش شناسی را به منظور ارزیابی جنبه های اصلی تحول محل :بل دی مای" در مارسی، یک کارخانه توتون و تنباکو سابق که در در اوایل دهه 1990، با مساحت 45000 متر مربع که مرکز حوادث فرهنگی و هنری معاصر بوده است، شرح می دهد. از طریق ادغام گسترش کارکرد کیفیت(QFD)  و فرایند تحلیلی شبکه (ANP)  ، قصد داریم تا امکان پذیر بودن این روش که می تواند به فرایند تصمیم گیری و اجماع عمومی کمک کند، بررسی نماییم.
مقدمه
ارتباط متقابل اغلب مشکل ساز است که بین سیاست های بازسازی اقتصادی و مرمت شهری مناطق صنعتی تاسیس شده هم از لحاظ نظری و تجربی وجود دارد، با این وجود، در اداره سیاست های ارضی و در مطالعات نظری واقعی، اغلب یک شکاف قابل توجهی بین  این دو محیط وجود دارد. تصمیم گیری برای توسعه پایدار در محیط زیست نیاز دارد به رویکرد هایی جدید که قادر به یکپارچه سازی و ترکیب جنبه های اصلی یک سیستم شهری و دیدگاه سهامداران مختلف باشد. این مقاله پیشنهاد می کند تعریف یک رویکرد یکپارچه نسبتا جدید از دو روش در این مسابقه، جهت تحریک تعامل بین سهامداران مختلف، ساخت "رقابت خلاق، و ایجاد رضایت. با حرکت در این راستا، پیشنهادهای زیر ارائه می شود:

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 177 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 68
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
در مراجع و کتب متداول مکانیک پرواز، معادلات حرکت هواپیما عمومآ با فرض صلبیت سازه هواپیما بدست می آیند و از اثرات انعطاف پذیری سازه صرف نظر می گردد. در مواردی که فرکانسهای طبیعی دینامیک هواپیما با فرض صلبیت، اختلاف زیادی با فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه داشته باشند فرض صلبیت جهت تحلیل دینامیکی هواپیما تا حد قابل قبولی با واقعیت سازگار خواهد بود. اما با افزایش انعطاف پذیری سازه و کاهش فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه این اختلاف کاهش یافته و فرض صلبیت سازه دیگر قابل قبول نخواهد بود. این امر متخصصین این رشته را بر آن داشته است که در بدست آوردن معادلات حرکت هواپیما، انعطاف پذیری سازه را نیز مد نظر قرار دهند.
با ساخت هواپیماهای بزرگتر با بدنه طویل و دهانه بال بسیار بیشتر در دهه پنجاه میلادی و نیز بکارگیری موتور جت و افزایش سرعت هواپیماها مشکلات متعددی که بعضآ منجر به سوانح مرگباری گردید، پدیدار گشت. همچنین بکارگیری آلیاژهای جدید و مواد مرکب نوظهور در سالهای بعد باعث افزایش چشمگیر انعطاف پذیری سازه گردید؛ به گونه ای که عدم در نظر گرفتن انعطاف پذیری سازه در هواپیماهای با سرعت زیر صوت و گذر صوت بزرگ و نیز جنگنده های مافوق صوت نه تنها باعث کاهش دقت و صحت تحلیلها می گردید، بلکه  نتایجی کاملآ نادرست را در اختیار تحلیل گران قرار می داد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 97 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات نرم افزار
عنوان کامل: پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي  چندراهه ورودي موتورخودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 143
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
مهندسين خودرو، شبيه‌سازي را به عنوان يك ابزار واجب يافتند، كه بسيار موثر و با ارزش بود  و باعث پيشرفته شدن سيستم‌هاي كنترلي شد.
سیمولینک همچون يك ابزار طراحي استاندارد می باشدکه مزيت آن، قابل انعطاف بود آن ، دقت آن و ظرفيت‌هاي شبيه‌سازي آن مي‌باشد.يكي از نتايج طراحي باز سيستم‌ها در سیمولینک این است که سيمولنيك به مهندسين اجازه مي‌دهد كه يك منبعي از جعبه‌هاي انتخابي را درست كنند ، كه هر كدام از اين جعبه‌ها مي‌توانند براي يكديگر استفاده  شوند.
بوسيله مشترك كردن يك سري از منابع و ابزارها، مهندسين مي‌توانند در گروههاي كاري جدا از هم با يكديگر فعاليت كرده و يك سيستم مهندسي كاملا درست را بوجود آورند. به علاوه براي گرفتن يك كاركرد موثر بوسيله سيمولينك، در پروژه طراحي، مي‌توان از Stateflow استفاده كرد، كه اين سيستم يك ابزار فعل و انفعالي مي‌باشد، كه قادر است مدل و شبيه‌سازي را به صورت يك مجموعه كاملا واكنشي در آورد.
stateflow به مهندس اجازه مي‌دهد تا مجموعه هاي خشك و غير قابل همخواني با سيمولنيك را به صورت يك سيستم پيوسته در يك مجموعه گرافيكي بوجود آورد و قوانين منطقي نيز در مدل حاكم باشد.
اين كتاب با ارائه نه مثل از سيستم‌هاي مورد استفاده در خودرو، قدرت سيمولنيك و stateflow را در شتاب دادن و آسان كردن پروسه طراحي، نشان مي‌دهد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 242

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1931
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 2,093
  • بازدید سال : 21,488
  • بازدید کلی : 526,988